تاریخ انتشار: یکشنبه 1 مرداد 1402 - 13:00

پنجمین کنگره جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در مجتمع فرهنگی حضرت‌ ولی عصر (عج) تهران برگزار شد.

آوای ری آنلاین: پنجمین کنگره حزب جمعیت آبادگران هفته گذشته برگزار شد و حسن بیادی به عنوان دبیرکل و شهاب‌الدین صدر در طی سخنرانی بر اهمیت برگزاری پرشور انتخابات آتی در اسفندماه تاکید کردند و از مردم درخواست کردند تا مشکلات موجود و بعضی از کوتاهی‌های دست‌اندرکاران اجرایی کشور را بحساب نظام نگذارید. مردم در انتخابات با حضورشان حماسه‌ای جدید خلق کنند. انتقاد و خواسته‌های آنان به حق بوده، قابل اعتراض و پیگیری است و مسئولین ذیربط موظف به پاسخگویی هستند.

همچنین در این کنگره که با نظارت نماینده محترم وزارت کشور و حضور جمعی از دبیران کل احزاب و چهره‌ها و جبهه‌های سیاسی و اجتماعی کشور برگزار شد، رأی‌گیری از مجمع برای اصلاح موادی از اساسنامه قبل و برگزاری انتخابات شورای مرکزی در دوره جدید در دستور کار قرار گرفت.

در پنجمین کنگره جمعیت آبادگران، انتخابات شورای مرکزی و بازرسین، با حضور ٣۴ کاندیدا و به‌صورت حضوری و آنلاین برگزار که بیش از ٨٠٠ نفر در این انتخابات شرکت کردند. پس از برگزاری انتخابات، اعضای شورای مرکزی جمعیت آبادگران انتخاب شدند که اسامی به شرح زیر است:

امیرعلی متین زاده، حبیب کوهی، علی شهابی، معصومه عامری، وحید ابراهیم‌زاده، امیر کربلایی، محمدرضا کریمی،، سیدمحمدآقامیری، سینا توفیقیان، حسین حسنی، منوچهر کاظم اصلانی، شکوفه یاریجانی، محمد نثاری و تورج منتظری شاه‌توری، ربابه محمدی، امیرمحمد گل محمدی، سالومه زریه، مسعود کریمی و فاضل حاجی‌زاده به‌عنوان اعضای اصلی شورای مرکزی و آقایان جلال نوری، محمد عارضی پیکر و وحید عباسپور به‌عنوان بازرسین اصلی انتخاب شدند.

همچنین آقایان حسن بیادی، حسن آریاکیش، حسین محمدیان و رحیم خاکی از اعضای هیأت موسس، به‌ عنوان اعضای ثابت شورای مرکزی جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی حضور دارند.

خروج از نسخه موبایل
رفتن به نوار ابزار