تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دی 1400 - 0:17
1302 بازدید
کد خبر : 1171

اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان کمک به هیئت‌های ورزشی شهر حسن آباد

اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان کمک به هیئت‌های ورزشی شهر حسن آباد
مبلغ 300 میلیون تومان با مصوبه شورای اسلامی شهر به هیئت های ورزشی اختصاص یافت که با تایید و هماهنگی اداره ورزش شهر حسن آباد فشافویه در اختیار هیئت های ورزشی قرار گرفت.

شیرزاد یعقوبی شهردار حسن آباد گفت: یکی از اولویت های مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر توسعه و حمایت از برنامه های فرهنگی و ورزشی در راستای جلوگیری از آسیب های اجتماعی و تامین سلامت جسمی و روحی شهروندان است که در این راستا همواره شهرداری و شورای اسلامی شهر پیش قدم بوده و خوشبختانه قدم های خوبی در جهت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در این شهر برداشته شده و امروز شاهد آن هستیم با حمایت های شورای اسلامی شهر، شهرداری بالاترین سرانه ورزشی را در این شهر با احداث مجموعه های ورزشی و سالن های ورزشی به خود اختصاص داده و بصورت زمانبندی مشخص در اختیار ورزشکاران قرار گرفته است.

یعقوبی افزود: در سال جاری، مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان با مصوبه شورای اسلامی شهر به هیئت های ورزشی اختصاص یافت که با تایید و هماهنگی اداره ورزش شهر حسن آباد فشافویه در اختیار هیئت های ورزشی قرار گرفت.

وی در ادامه از افتخار آفرینی ورزش کاران این شهر در مسابقات استانی، کشوری و… قدردانی کرد و آرزوی موفقیت هر چه بیشتر  ورزشکاران این شهر را از خداوند منان مسئلت نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار