تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اسفند 1401 - 15:57
448 بازدید
کد خبر : 4227

فرماندار ویژه ری: کار در این شهرستان با قوت ادامه دارد

فرماندار ویژه ری: کار در این شهرستان با قوت ادامه دارد
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: کار در این شهرستان برای خدمت‌رسانی شایسته به مردم با قوت ادامه دارد.

آوای ری آنلاین: حمید زمانی در مراسم تودیع و معارفه بخشدار کهریزک اعلام کرد: با سینه ستبر و سر بلند اعلام می کنم که بهترین افراد ممکن را برای کار در شهرستان ری بر سر کار آورده ام، افرادی که توان کار در حوزه های بالاتر را نیز دارند.

وی اذعان داشت: در ارزیابی یک شخص باید دید چه تحویل گرفت و چه تحویل داد؛ کسی را اکنون جانشین بخشدار سابق کهریزک کرده‌ام که بتواند به شکل بهتری خدمتگزاری کند.

زمانی اضافه کرد: شورای تامین قوی کار خود را در بخش کهریزک دنبال می کند چرا که  در استان تهران کمتر بخشی حساسیت کهریزک را دارد.

فرماندار ویژه شهرستان ری اظهارکرد: برخی افراد گفتند که زمستان سرد اروپا و زمستان گرم شهرری، زمستانی که واقعا گرم بود و ما شاهد حضور وزیر کشور و بعد از آن سفر رئیس جمهور در شهرستان ری بودیم و زمستان خوبی را طی کردیم.

وی با اشاره به تاکید رئیس جمهور مبنی بر تداوم روند خدمت رسانی به مردم در شهرستان ری افزود: با تاکید رئیس جمهوری توان و انگیزه خدمت به مردم را دو چندان کردیم و این رویه با قوت ادامه دارد.

وی عنوان کرد: افتخار می کنم در شهرستانی خدمت می کنم که رهبر معظم مرتبا برای زیارت حرم عبدالعظیم الحسنی در هر آن حضور می یابند و پیگیر اخبار آن هستند.

زمانی ادامه داد: از شهرستان ری که مردم در سفر رئیس جمهور به این خطه سنگ تمام گذاشتند باید اخبار خوب منعکس شود و مطمئنا با حضور افرادی مانند بخشدار جدید کهریزک این اتفاق رقم خواهد خورد.

معاون استاندار تهران در پایان تاکید کرد: بخش کهریزک جا برای کار زیاد دارد و ناهنجاری های زیست محیطی و امثال آن نیازمند پیگیری و جدیت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار