تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 21:45
369 بازدید
کد خبر : 4798

آئین تکریم و معارفه دهیاران روستاهای قمصر و قلعه‌نو‌چمن برگزار شد

آئین تکریم و معارفه دهیاران روستاهای قمصر و قلعه‌نو‌چمن برگزار شد
با توجه به‌ اداره امور دهیاری روستاهای قلعه‌نوچمن‌ و قمصر به صورت سرپرستی طی یکسال اخیر، دو آیین تکریم و معارفه با حضور سرپرست بخشداری کهریزک، رئیس شورای اسلامی بخش کهریزک، اعضای شورای اسلامی روستا و مسئولین بخشداری کهریزک در ساختمان دهیاری روستاهای مذکور برگزار و بر اساس حکمی از سوی هادی بادلی سرپرست بخشداری کهریزک، عیسی دوست‌محمدی بعنوان دهیار روستای قمصر و حمید عبدی بعنوان دهیار روستای قلعه‌نوچمن‌ منصوب شدند.

آوای ری آنلاین: هادی بادلی در آیین تکریم و معارفه دهیاران روستاهای قمصر و قلعه‌نوچمن، دهیاران را سرپنجه‌های نظام اسلامی در روستا دانسته و بر لزوم استفاده از ظرفیت جوانان و پیشکسوتان روستا در راستای کمک به ارتقاء امور روستایی تاکید کرد.

بادلی دهیاران جدید الانتصاب را به تقویت و تداوم روحیه جهادی با تشکیل تیم مشورتی متشکل از روحانیون، بسیجیان و نخبگان روستایی توصیه کرد.

سرپرست بخشداری کهریزک در ادامه گفت: با توجه به اینکه درحال حاضر روستائیان تمایل زیادی به سمت مهاجرت معکوس دارند، مدیران روستایی می‌بایست در انجام وظایف خود اهتمام بیشتری داشته باشند و با فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم، شرایط زندگی مطلوب را برای اهالی روستا فراهم‌کنند‌.

بادلی گفت: از دهیاران انتظار می‌رود با همفکری شورای اسلامی روستا، که پشتیبان دهیار است و ارتباط مستمر با بخشداری و شورای اسلامی بخش و درچهارچوب قوانین و مقررات مربوطه در مسیر شناسایی و رفع مشکلات موجود در روستاها گام بردارند.

بادلی در پایان با اهدای لوح سپاس از اقدامات صورت‌ گرفته توسط حسین احمدوند سرپرست دهیاری روستای قمصر و شایان شاهمیری سرپرست دهیاری روستای قلعه‌نوچمن‌ در مدت زمان تصدی سرپرستی تقدیر و تشکر نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

همچنین در آیین تکریم و معارفه دهیار روستای قمصر از زحمات بی‌دریغ مرحوم فهیمی دهیار سابق روستای قمصر یاد شده و حاضران با قرائت فاتحه‌ای، خاطره وی را زنده نگه‌داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار