تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1402 - 10:51
427 بازدید
کد خبر : 4928

پیام تبریک شهردار کهریزک بِمناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس

پیام تبریک شهردار کهریزک بِمناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس
علی کلهر شهردار کهریزک، طی پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

آوای ری آنلاین: حیات راستین یک ملت، در گرو شناخت، معرفت و توجه به آرمان ها و ارزش های خویش است و کوشش و تلاش جدی در حفظ پیشینه ها و دستاوردهای ارزشمند و گرانقدر آرمانی و ملی هر قوم و اُمّتی، خود از جایگاه رفیع و والایی برخوردار می باشد.

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیر زنانی است که در لبیک به فرمان امام (ره) و مقتدای خویش در دفاع از کیان، آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی نموده و حماسه ها ی ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

دوران هشت سال دفاع مقدس و مشروع امت سلحشور ایران، در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از حساس ترین و بارزترین برهه ای از حیات راستین این امت، همچون نگینی، تا همیشه بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می درخشد.

با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردیهای ۸ سال جنگ تحمیلی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ملّت ایران اسلامی و مردم شریف شهر کهریزک، بخصوص خانواده معظم شهدا، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران، آزادگان، تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون همه را در سایه عنایات خاصّه حضرت ولی عصر(عج) و در پرتو مَنویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسالت می نمایم.

علی ڪلهر
شهردار کهریزک

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار