تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 - 23:39
285 بازدید
کد خبر : 4116

با پیگیری فرزند برومند ری در شورای شهر تهران تصویب شد:

اختصاص بودجه برای احداث همراه سرای بیمارستان هفتم تیر

اختصاص بودجه برای احداث همراه سرای بیمارستان هفتم تیر
اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اختصاص پنج میلیارد تومان برای احداث همراه سرای بیمارستان هفتم تیر واقع در منطقه ۲۰ موافقت کردند.

آوای ری آنلاین: اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و سی و دومین جلسه علنی شورا بررسی بودجه سال آینده مناطق شهرداری تهران را در دستور کار داشتند که در همین راستا احمدصادقی در خصوص بودجه منطقه ۲۰ شهرداری تهران گفت: متأسفانه در بودجه اختصاص اعتبار به ساخت همراه سرای منطقه ۲۰ برای بیمارستان هفتم تیر و همچنین سایت پرنده نگاری در این منطقه که مربوط به مهاجرت لک لک‌ها به شهرری بوده است، حذف شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه مبادی ورودی شهر تهران در منطقه ۲۰ قرار گرفته است و تصادفات جاده‌ای مصدومانش به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل می‌شود نیاز است که حتما برای این بیمارستان در منطقه همراه سرایی احداث شود و از سویی دیگر لک لک‌های شهر ری از گذشته معروف بوده که از کشورهای مختلف به این منطقه می‌آمدند و برای احیای این موضوع از سال گذشته اقداماتی آغاز شده که اعتبار آن متاسفانه در بودجه سال آینده حذف شده است.

صادقی تاکید کرد: بر همین اساس پیشنهاد قرار دادن بودجه برای احداث سایت برای لک لک‌ها با عنوان سایت پرنده نگاری به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان و همچنین اختصاص پنج میلیارد تومان برای ساخت همراه سرای بیمارستان هفتم تیر واقع در منطقه ۲۰ را ارائه می‌کنم.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا پس از بحث و بررسی با اختصاص مبلغ پنج میلیارد تومان برای احداث همراه سرای بیمارستان هفتم تیر و اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی برای سایت پرنده نگاری در منطقه ۲۰ موافقت کردند.

درود برشرفت جناب آقای دکتر احمد صادقی فرزند باغیرت و برومند شهرری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار