علی کلهر شهردار کهریزک، طی پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

آوای ری آنلاین: حیات راستین یک ملت، در گرو شناخت، معرفت و توجه به آرمان ها و ارزش های خویش است و کوشش و تلاش جدی در حفظ پیشینه ها و دستاوردهای ارزشمند و گرانقدر آرمانی و ملی هر قوم و اُمّتی، خود از جایگاه رفیع و والایی برخوردار می باشد.

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیر زنانی است که در لبیک به فرمان امام (ره) و مقتدای خویش در دفاع از کیان، آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی نموده و حماسه ها ی ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

دوران هشت سال دفاع مقدس و مشروع امت سلحشور ایران، در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از حساس ترین و بارزترین برهه ای از حیات راستین این امت، همچون نگینی، تا همیشه بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می درخشد.

با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردیهای ۸ سال جنگ تحمیلی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ملّت ایران اسلامی و مردم شریف شهر کهریزک، بخصوص خانواده معظم شهدا، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران، آزادگان، تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون همه را در سایه عنایات خاصّه حضرت ولی عصر(عج) و در پرتو مَنویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسالت می نمایم.

علی ڪلهر
شهردار کهریزک

خروج از نسخه موبایل
رفتن به نوار ابزار