تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 23:16
301 بازدید
کد خبر : 5086

عربده اشرار سطح یک در نطفه خفه شد

عربده اشرار سطح یک در نطفه خفه شد
سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 2 شرور که اقدام به عربده کشی، شرارت، ضرب و جرح شهروندان و ایجاد رعب وحشت در بین آنان در محدوده "حسن آباد" نموده بود، خبرداد.

آوای ری آنلاین: سرهنگ “محمدقاسم طرهانی” با بیان اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود؛ به نارضایتی مردم در این رابطه اشاره و اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری ۲ شرور و اراذل و اوباش سابقه دار سطح یک در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه ماموران انتظامی کلانتری ۱۷۶ حسن آباد افزود: شروران دستگیر شده که با نزاع و درگیری، عربده کشی و ضرب و جرح شهروندان باعث رعب و وحشت در بین مردم شده بودند ؛ در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهشان در محدوده “حسن آباد” با شلیک چند گلوله دستگیر و در برابر اقتدار پلیس به زانو درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه دستگیری این شرور باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس را موجب گردید؛ گفت: متهمان دستگیر شده که دارای سوابق متعدد شرارت و سرقت می باشند جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار