تاریخ انتشار : یکشنبه 4 دی 1401 - 12:38
1310 بازدید
کد خبر : 3609

احداث اولین پاتوق محله در باقرشهر

احداث اولین پاتوق محله در باقرشهر
شهردار باقرشهر از مطالعه، طراحی و آغاز مرحله اجرایی احداث اولین پاتوق محله در راستای توسعه فضاهای محلی و تعاملی شهروندان و همچنین افزایش سرانه فضاهای رفاهی در محله کوی دانش باقرشهر (بوستان ۹ دی) خبر داد.

آوای ری آنلاین: محسن قضاتلو گفت: در همین راستا مرحله اجرایی احداث پاتوق محله کوی دانش به متراژ ۳۰۰ متر مربع مجهز به سایه بان و نشیمنگاه، نیمکت،سطل زباله، آبنما و بوفه آغاز شده است و به زودی شهروندان می توانند از آن استفاده نمایند.

قضاتلو پاتوق های محله را اقدامی مهم در راستای ایجاد حس سرزندگی و تقویت حس تعلق محله ای در باقرشهر عنوان کرد و افزود: پاتوق های محله همچنین اهمیت زیادی در تقویت تعاملات اجتماعی و ارتقاء کیفیت محیط شهری دارد و در همین راستا نیز توسعه و ساماندهی آن ها از اولویت های اجرایی طرح های توسعه محله محور محسوب می شود.

وی ادامه داد: اقدامات خوبی برای زیباسازی منظر شهری و توسعه پاتوق‌های محله در حال انجام است که علاوه بر تقویت هویت محلی و همبستگی همسایه‌ها، نقش مؤثری در افزایش سلامت عمومی شهروندان دارد.

شهردار باقرشهر در پایان گفت: این اقدامات با هدف رضایتمندی شهروندان، ایجاد کانون‌های اجتماعی و فرهنگی در محله، ایجاد نظم و امنیت، هویت بخشی به فضای شهری، خلق فضاهایی جهت مکث و تفکر مردم محله و کاهش مشکلات اجتماعی و فرهنگی در محلات اجرا خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار