تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1402 - 22:31
784 بازدید
کد خبر : 5015

اراذل و اوباش سیزده آبان در برابر اقتدار پلیس زانو زدند

اراذل و اوباش سیزده آبان در برابر اقتدار پلیس زانو زدند
سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 3 اراذل و اوباش سابقه دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه پلیس این شهرستان خبر داد.

آوای ری آنلاین: سرهنگ “محمد قاسم طرهانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با بیان اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود؛ به نارضایتی مردم در این رابطه اشاره و اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی در ادامه افزود: ماموران تیم عملیات کلانتری ۱۶۸سیزده آبان درحال گشت زنی و پوشش دهی امنیتی سطح حوزه استحفاظی بودند که یک دستگاه موتور سیکلت طرح هندا را با ۳ ترک نشین و درحال تردد در یکی از خیابان های آن محله که از اسابقه داران و اراذل و اوباش بودند را مشاهده می کنند که ظاهرا در لباس و زیر موتور خود چند قبضه سلاح سردی از نوع قمه پنهان کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه ماموران دستور توقف را به موتور سوار دادند، افزود: راکبین بدون توجه به دستور پلیس سریعاً متواری وعملیات تعقیب و مراقبت آغاز که پس از طی مسافتی ، ماموران موتورسیکلت را متوقف کردند که در این حین ناگهان هر ۳نفر با درآوردن سلاح های سرد از نوع قمه به سمت ماموران حمله ور شدند.

سرهنگ طرهانی بیان داشت: با توجه به چابکی ماموران و شلیک ۲ تیر هوایی هر ۳ متهم در اقدامی ضربتی دستگیر و در برابر اقتدار پلیس به زانو در آمدند و ۳ قبضه سلاح سرد از نوع قمه و شمشیر از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه دستگیری این اراذل و اوباش باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس را موجب گردید؛ گفت: متهمان دستگیر شده تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار