تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مرداد 1401 - 0:55
3344 بازدید
کد خبر : 2833

افتتاح اولین کیوسک چتر پسماند در شهر کهریزک

افتتاح اولین کیوسک چتر پسماند در شهر کهریزک
شهردار کهریزک: یکی از مهم ترین مقوله ها در جهان کنونی اهمیت دادن به مبحث حفظ و نگهداری محیط زیست و استفاده بهینه از منابع می باشد و برای فرهنگ سازی این امر مهم می بایست از کوچکترین واحد جامعه یعنی خانواده ها پایه گذاری نمود.
اولین کیوسک چتر پسماند شهر کهریزک با حضور بخشدار و شهردار کهریزک افتتاح شد.
به منظور فرهنگ سازی و استفاده بهینه از منابع برگشت پذیر و قابل بازیافت اولین کیوسک چتر پسماند شهر کهریزک به همت معاونت خدمات شهری شهرداری کهریزک در محل بوستان معراج افتتاح گردید.
علی کلهر شهردار کهریزک در این خصوص اظهار داشت: یکی از مهم ترین مقوله ها در جهان کنونی اهمیت دادن به مبحث حفظ و نگهداری محیط زیست و استفاده بهینه از منابع می باشد و برای فرهنگ سازی این امر مهم می بایست از کوچکترین واحد جامعه یعنی خانواده ها پایه گذاری نمود.
وی افزود: شهروندان می توانند با تحویل زباله های خشک و قابل بازیافت خانواده، محصولات قابل استفاده و یا گل و گیاه آپارتمانی دریافت نمایند.
علی کلهر در پایان از حضور دکتر بابایی بخشدار کهریزک و مسئولین ارشد سازمان محیط زیست شهرستان ری در آئین افتتاح پروژه چتر پسماند شهر کهریزک تشکر نمود و اظهار امید واری کرد با همکاری شهروندان در این خصوص گام کوچکی در راستای حفظ محیط زیست برداریم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار