تاریخ انتشار : یکشنبه 9 بهمن 1401 - 14:43
926 بازدید
کد خبر : 3826

یادواره شهدای فرهنگی اداره آموزش و پرورش برگزار شد

یادواره شهدای فرهنگی اداره آموزش و پرورش برگزار شد
مراسم یادواره شهدای فرهنگی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۱ شهرستان ری با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جمعی از مسئولین شهرستان و فرهنگیان برگزار شد.

آوای ری آنلاین: مراسم یادواره شهدای فرهنگی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۱ ری با حضور سرهنگ پاسدار قنبری فرمانده سپاه ری، حسین نصرالله ریاست بنیاد شهید ری، حجت‌الاسلام کنگرلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی، محسن نوروزیان رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۱ ری و سروان پاسدار ابراهیم قنبریان فرمانده حوزه بسیج ۵۰۱ دانش آموزی و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و مدیران و فرهنگیان این اداره در کانون سمیه برگزار شد.

در این مراسم، پرچم گنبد حرم مطهر حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) توسط خادمین آستان قدس رضوی، دل‌های عاشقان و دلدادگان به شهدا را به صحن و سرای حضرت خورشید راهی کردند و نوای «اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى…» بر لبان حاضرین جلسه زمزمه شد.

همچنین در این مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام، فضای معنوی جلسه را عطرآگین کرد و میهمانان نیز با تبرک جستن از تابوت این شهید والامقام و قرائت صلوات و فاتحه یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی‌داشتند.

گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام دانایی دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تهران به ایراد سخنرانی و مداح اهل بیت حاج داود شفیعی هم به مرثیه ثرایی پرداختند.

در پایان جلسه نیز از خانواده‌های شهدای فرهنگی ناحیه ۱ ری تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار