تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 - 17:26
235 بازدید
کد خبر : 5166

ترکاشوند خبر داد:

تکمیل و ایمن سازی کانال انتقال پساب آب قیامدشت تا نیمه دیماه

تکمیل و ایمن سازی کانال انتقال پساب آب قیامدشت تا نیمه دیماه
شهردار قیامدشت گفت: امیدواریم تا نیمه دیماه پروژه ایمن سازی کانال انتقال پساب آب تصفیه خانه ری به ورامین را تمام کرده تا حوادث تلخ و ناگوار در شهر قیامدشت به صفر برسد.

آوای ری آنلاین: حسین ترکاشوند اظهار داشت: ۲.۵ کیلومتر از کانال انتقال پساب آب تصفیه خانه ری به ورامین از محدوده شهر قیامدشت عبور می کند که تا سالیان گذشته حوادث و مخاطراتی را برای شهروندان ما دربر داشته است.

وی افزود: نزدیک به ۱.۵ کیلومتر آن در گذشته توسط امور کانال ها که متولی، مالک و بهره بردار این کانال هستند، انجام شده بود.

ترکاشوند با تاکید بر اینکه این کانال در محدوده شهر قیامدشت قرار داد، بیان داشت: طی اتفاقات اخیری که افتاد، با مکاتبه ای که با امور کانال ها انجام دادیم؛ موافقت این مجموعه را جهت ایمن سازی یک کیلومتر باقی مانده این کانال دریافت کردیم.

شهردار قیامدشت افزود: امید است مشکلاتی را که این کانال برای شهروندان ایجاد می کند، کاهش دهیم.

ترکاشوند تصریح کرد: در جهت ایمن سازی کانال، یک مجوز مبلغ ۴۰ میلیارد ریال از شورای شهر گرفتیم و اداره امور کانال ها موافقت کردند تا این مجموعه را ایمن سازی کنیم. حدود ۲ کیلومتر از طرفین این نهر را از دو هفته قبل بعداز عقد قرارداد با شرکت ذیصلاح، شروع به کار کردیم.

شهردار قیامدشت در پایان خاطرنشان کرد: این وعده را می دهیم، که تا نیمه دیماه بتوانیم این پروژه را تمام کنیم و به بهانه کانال، آن حوادث تلخ و ناگوار را در شهر قیامدشت شاهد نباشیم.

پیش از این در نیمه آذرماه گذشته، شهردار قیامدشت از توابع شهرستان ری اعلام کرد: با پیدا شدن پیکر دختر بچه هشت ساله در کانال آب ری – ورامین در محدوده شهر قیامدشت، عملیات جستجوی سحر (دختر غرق شده) پایان یافت.

شهر قیامدشت مرکز بخش خاوارن با جمعیتی افزون بر ۳۶ هزار نفر از توابع شهرستان ری در جنوب پایتخت واقع است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار