تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 23:08
379 بازدید
کد خبر : 4833

سرپرست بخشداری کهریزک خبر داد:

بهره‌برداری از ۱۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان

بهره‌برداری از ۱۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان
سرپرست بخشداری کهریزک گفت: از ۶ ماه گذشته تاکنون بالغ‌بر ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای احداث و بهره‌برداری از ۱۱ پروژه در دو حوزه شهری باقرشهر و کهریزک و روستاهای بخش تأمین شد تا در هفته دولت و در راستای خدمت‌رسانی به مردم به منصه ظهور برسد. 

آوای ری آنلاین: هادی بادلی سرپرست بخشداری کهریزک در حاشیه برگزاری نماز جمعه  باقرشهر و کهریزک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: در دولت مردمی آیت‌الله رییسی سعی داریم وظیفه خود را در قبال مردم انجام دهیم، همچنین در بخشداری کهریزک تلاش داریم با روحیه جهادی و انقلابی مشکلاتی که از گذشته باقی مانده را مرتفع سازیم.

بادلی تاکید داشت: از ۶ ماه گذشته تاکنون بالغ‌بر ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای احداث و بهره‌برداری از ۱۱ پروژه در دو حوزه شهری باقرشهر و کهریزک و روستاهای بخش تأمین شد تا در هفته دولت و در راستای خدمت‌رسانی به مردم به منصه ظهور برسد.

وی ادامه داد: از این میان می‌توان به پروژه احداث و توسعه شبکه آبرسانی شهرک مهستان و تعویض شبکه آبرسانی در روستای جهان‌آباد اشاره کرد که جای تقدیر دارد از امام جمعه بخش، اداره آب و فاضلاب باقرشهر و کهریزک، شهرداری باقرشهر، آب منطقه‌ای و دهیاری و شورای روستای مذکور و مجموعه شورای اسلامی بخش که در پروژه‌های روستاها نقش بسزایی دارند.

سرپرست بخشداری کهریزک افزود: همچنین از ریاست حوزه قضایی بخش، اداره کل اطلاعات جنوب استان تهران، ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌اله(ره)، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ری و کلانتری‌های تابعه، شهرداران باقرشهر و کهریزک و سایر دستگاه‌های اجرایی نیز تقدیر می‌کنم که در تسهیل مشکلات همگام بوده‌اند.

وی اظهار داشت: اگر همدلی، مودت و همکاری تمامی دستگاه‌های دولت نبود ما مشکلات و معضلات زیادی داشتیم اما با حمایت مردم بر سختی‌ها قالب شدیم.

بادلی در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: ۴۴ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی گذشته، امامین انقلاب در سنوات گذشته چند ماه مانده به انتخابات صحبت‌هایی در این خصوص داشتند اما در سال کنونی، مقام معظم رهبری در روز اول سال نو صحبت داشتند.

وی ادامه داد: من به عنوان برادر کوچک‌تر از یکایک شما عزیزان برای حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح دعوت می‌کنم.

سرپرست بخشداری کهریزک تصریح کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب قله انقلاب اسلامی نزدیک است، ما از شیب گذشته و امید در دل ما زنده است، به شبکه‌های مجازی گوش ندهیم که به دنبال ساخت تنش هستند.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات برای همه ما مهم است چرا که انتخاب نماینده در تراز انقلاب اسلامی مشکلات را کاهش خواهد داد و درنظر داشته باشیم این انقلاب متعلق به حضرت حجت(عج) است.

بادلی اظهار داشت: ساماندهی مراکز تفکیک ضایعات پلاستیک و انتقال به مجتمع آرادکوه، تکمیل پروژه بیمارستان خیرساز الهام، مشکلات ایجاد شده باتوجه به همجواری با بهشت زهرا(س)، آسفالت و بهره‌برداری از جاده گلحصار و دیگر معضلات بخش کهریزک از مسائلی است که با توجه به مصوبات سفر ریاست جمهور و با همراهی ارزشمند سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری یا مرتفع شده و یا در حال پیگیری است و به مدد الهی مشکلات را کنار خواهیم زد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار