تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 اسفند 1400 - 22:50
7187 بازدید
کد خبر : 1910

رئیس شورای اسلامی عمادآور نماینده احیای بازی های بومی محلی بخش مرکزی ری شد

رئیس شورای اسلامی عمادآور  نماینده احیای بازی های بومی محلی بخش مرکزی ری شد
در راستای ترویج فرهنگ ورزش و احیای ورزش های بومی محلی، حسن دهقان فیروزآبادی؛ رئیس شورای اسلامي عمادآور و یکی از مربیان برجسته رشته کشتی ری به عنوان رییس هیئت ورزش های بومی محلی بخش مرکزی ری منصوب شد.

در راستای ترویج فرهنگ ورزش و احیای ورزش های بومی محلی، حسن دهقان فیروزآبادی؛ رئیس شورای اسلامی عمادآور و یکی از مربیان برجسته رشته کشتی ری به عنوان رییس هیئت ورزش های بومی محلی بخش مرکزی ری  منصوب شد.

حسن دهقان، احیای ورزش های بومی محلی را یکی از اولویت های اداره ورزش و جوانان ری عنوان کرد و گفت: در شرایط کنونی بیشتر نوجوانان و جوانان به بازی های رایانه ای و فعالیت در فضای مجازی مشغول هستند که این امر سبب شده تا درصد قابل توجهی از این افراد از ورزش و بازی های گروهی با همسالان خود غافل  شوند به همین منظور معرفی و رونق بازی های بومی محلی در بین گروه سنی کودک و نوجوان در ایجاد نشاط و شادابی و افزایش مشارکت اجتماعی آنان تاثیر بسزایی دارد که انشالله با توجه به حمایت بخشدار مرکزی از مقوله ورزش بتوانیم در این حوزه و در سطح روستاهای بخش درخشش چشمگیری کسب کنیم.

رئیس شورای اسلامی عمادآور در پایان از زحمات رضا صمدی، کارشناس اداره ورزش و جوانان ری و رئیس هیئت ورزش های بومی محلی  شهرستان ری نیز بابت پیگیری و هماهنگی ترویج بازی های فراموش شده نسل گذشته در بین گروه سنی کودک، نوجوان و جوان قدردانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار