تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اسفند 1401 - 10:33
399 بازدید
کد خبر : 4084

شهردار منطقه 20 خبر داد:

نصب ۷۳ پایه چراغ روشنایی در ضلع جنوبی حرم عبدالعظیم حسنی(ع)

نصب ۷۳ پایه چراغ روشنایی در ضلع جنوبی حرم عبدالعظیم حسنی(ع)
شهردار منطقه ۲۰ از نصب ۷۳ پایه چراغ روشنایی دکوراتیو در ضلع جنوبی حرم عبدالعظیم حسنی(ع) در راستای تکمیل روشنائی بلوار سلمان فارسی خبر داد.

آوای ری آنلاین: سید محمد ناظم رضوی در این باره افزود: به منظور بهبود کیفیت روشنایی، زیباسازی فضاهای شهری و رفاه حال شهروندان و زائران و در راستای احداث رفیوژ میانی خیابان سلمان فارسی، از سوی حوزه خدمات شهری و محیط زیست منطقه، ۷۳ پایه چراغ روشنائی دکوراتیو مزین به القاب حضرت عبدالعظیم (ع) در این معبر نصب شد.

وی با بیان اینکه عملیات احداث رفیوژ میانی در خیابان سلمان فارسی حدفاصل بزرگراه شهید آوینی (شرق) تا پل شهید آوینی (غرب) به طول ۲هزار متر در آبان ماه سال جاری تکمیل شد، گفت: تامین روشنائی این معبر در فاز نخست با نصب ۲۳ پایه چراغ و در فاز بعدی با نصب۵۰ عدد پایه چراغ دکوراتیو به ارتفاع ۷و نیم متر و استفاده از لامپ های کم مصرف انجام شد.

شهردار منطقه ۲۰ تهران خاطرنشان کرد: همچنین در راستای احداث فضای سبز شهری و زیباسازی بلوار سلمان فارسی، بیش از ۱۸ هزار درختچه شامل گونه های یاس هلندی، نسترن، بربریس و سرو شیراز در رفیوژ میانی این بلوار کاشته شد.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار