تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 بهمن 1400 - 11:33
2168 بازدید
کد خبر : 1646

حضور پرشور مردم و هنرمندان سرشناس کشور در جشن بزرگ محله امین آباد

حضور پرشور مردم و هنرمندان سرشناس کشور در جشن بزرگ محله امین آباد
گفتنی است در این جشن به یادماندنی، "مرتضی اشرفی" از خوانندگان محبوب کشور به روی صحنه رفت و قطعاتی زیبا را اجرا کرد و همچنین "کیانوش گرامی" و "سید مهدی حیدری" از هنرمندان سرشناس سینما و تلویزیون، لحظاتی شاد و پر خاطره را برای حاضرین در جشن به یادگار گذاشتند.

مراسم ویژه میلاد امام علی(ع) با عنوان “به عشق مولا” در محله های امین آباد و حاجی آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی امین آباد، این مراسم که با حضور هنرمندان، بازیگران و قهرمانان سرشناس کشوری برگزار شد، مورد استقبال پر شور مردم و اهالی محله های امین آباد و حاجی آباد قرار گرفت.

سیاوش عطایی دهیار امین آباد در حاشیه این جشن بزرگ گفت: در دوره جدید مدیریت دهیاری و با همدلی و همکاری اعضای شورا، قرار بر آن است تا در کنار پروژه های عمرانی در حال اجرا و با هدف افزایش شادی و نشاط اجتماعی، این برنامه های شاد را به صورت عمومی برگزار کنیم و با توجه به استقبال بسیار مطلوب مردم شریف و با کرامت این منطقه، در اعیاد شعبانیه و ایام عید نوروز برنامه های جشن را برگزار خواهیم کرد.

داود خداقلی زاده رئیس شورای اسلامی امین آباد نیز با اشاره به نیاز مردم به برنامه های شاد در این وضعیت سخت اقتصادی، خاطرنشان کرد: تمام تلاش بنده و اعضای شورای اسلامی امین آباد این است که در برنامه های مختلف و در قالب جشن های مناسبتی، فضایی پر از روحیه امید و نشاط را در محله ایجاد کنیم و ان شاالله با اجرای پروژه های مختلف در حوزه سازندگی و فضای سبز هم بتوانیم با سرعت به سمت آبادانی محله های امین آباد و حاجی آباد حرکت کنیم.

گفتنی است در این جشن به یادماندنی، “مرتضی اشرفی” از خوانندگان محبوب کشور به روی صحنه رفت و قطعاتی زیبا را اجرا کرد و همچنین “کیانوش گرامی” و “سید مهدی حیدری” از هنرمندان سرشناس سینما و تلویزیون، لحظاتی شاد و پر خاطره را برای حاضرین در جشن به یادگار گذاشتند.

در پایان این جشن، از پدر شهید خسرو اسدی به عنوان نماد پدری صبور، مقاوم و قهرمان پرور تقدیر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار