تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1402 - 14:09
315 بازدید
کد خبر : 4506

کشف ۲۲هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرری

کشف ۲۲هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرری
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۲۲ هزار لیتر فرآورده های سوختی قاچاق و ۲ هزار لیتر روغن خودرو عرضه خارج از شبکه در محدوده این شهرستان خبر داد.

آوای ری آنلاین: سرهنگ محمد قاسم طرهانی در این باره گفت: در پی دریافت اخباری در هفته های اخیر مبنی بر دپوی غیرمجاز مقادیر زیادی سوخت در یکی از انبار های متروکه در محدوده شهید بهشتی شهرری پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: عوامل اطلاعات کلانتری ۱۶۷ با اشرافیت اطلاعاتی موفق شدند انبار متروکه مورد نظر را در خیابان رجایی شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی روز گذشته به محل مذکور اعزام شدند و در بازدید از این محل ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق و ۲ هزار لیتر روغن خودرو عرضه خارج از شبکه کشف شد.

این مسئول با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را هشت میلیارد ریال برآورد کرده اند، اظهار داشت: در این زمینه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی شهرری معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری بر مبارزه قاطع پلیس با قاچاق کالا و ارز و نتایج بسیار مناسب آن تاکید کرد و از مردم خواس؛ هرگونه اطلاعات خود در خصوص فعالیت های مجرمانه و غیر قانونی را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار