تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 22:12
282 بازدید
کد خبر : 4806

پیگیری مطالبات شهروندان کهریزک از نماینده مجلس شورای اسلامی

پیگیری مطالبات شهروندان کهریزک از نماینده مجلس شورای اسلامی
بعد از اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه در مصلی بزرگ بخش کهریزک، علی کلهر شهردار کهریزک در یک دیدار صمیمانه با دکتر زهرا الهیان نماینده تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی بعد از ارائه گزارش کامل از معضلات و مشکلات تحمیلی شهر تهران به کهریزک، پیگیر مطالبات بحق شهروندان شد.

آوای ری آنلاین: شهردار کهریزک اظهار داشت: در سنوات گذشته و در دوران مختلف مدیریتی در شهرداری کهریزک، همواره مدیران، پیگیر مطالبات مردم در زمینه های گوناگون مخصوصا مشکلات زیست محیطی مرکز آرادکوه که از موضوعی شهری به یک بحران استانی و ملی تبدیل شده است؛ بوده اند.

علی کلهر افزود: جابجایی مرکز آرادکوه برای شهرداری تهران در مدتی کوتاه امکان پذیر نخواهد بود؛ اما شهرداری تهران ضمن استاندارد سازی تریلی های حمل زباله و با بهره جستن از علم روز می تواند از نشت شیرابه ها که سفره های آب زیر زمینی منطقه را آلوده نموده جلوگیری کند.

وی خاطر نشان کرد مشکلات ترافیکی و آلودگی های صوتی ازدیگر مشکلات مردم این منطقه است که از هم جوار بودن شهر کهریزک با آرامستان بهشت زهرا سلام الله علیها می باشد.

در پایان این مذاکره زهرا الهیان با خطاب به شهردار کهریزک ضمن تقدیر از پیگیری های مجدانه علی کلهر، قول مساعد جهت پیگیری مطالبات شهروندان کهریزک از طریق مراجع ذی ربط را داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار