تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 22:19
1230 بازدید
کد خبر : 466

فرماندار ویژه شهرستان ری:

شهادت حاج قاسم سلیمانی زنده بودن انقلاب اسلامی را ثابت نمود

شهادت حاج قاسم سلیمانی زنده بودن انقلاب اسلامی را ثابت نمود
از دیگر برکات وجود حاج قاسم در جامعه ما، تقویت مبانی فکری، ایمانی، اسلامی و انقلابی در میان مردم بویژه در نسل جوان و نوجوان ما بود که این امر یکی از دلایل اصلی عشق و علاقه بی حد جوانان و نوجوانان کشورمان به شخصیت حاج قاسم سلیمانی می باشد.

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه مراسم «رفیق خوشبخت ما» که بمناسبت بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار رشید سپاه اسلام و فرمانده محور مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان در محل فرهنگسرای ولاء شهرری برگزار گردید با تسلیت بمناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و دومین سالگرد شهید سلیمانی و شهدای محور مقاومت بیان کرد: شهید سلیمانی در تمامی دوران زندگی پربرکت خود، به معنای واقعی کلمه دشمن شناس بود. ایشان علاوه بر اینکه با توانایی و هوش منحصر به فرد خود تمامی نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کرد، در تمامی مقاطع و جبهه های مختلف نبرد با ظلم و استکبار برای مقابله با دشمن نقشه ای دقیق و کامل ترسیم می کرد و به اعتراف اکثر فرماندهان نظامی دنیا شهید سلیمانی یک تئوریسین و نظریه پرداز بی مانند در صحنه های نبرد بود.

معاون استاندار تهران در ادامه گفت: از دیگر برکات وجود حاج قاسم در جامعه ما، تقویت مبانی فکری، ایمانی، اسلامی و انقلابی در میان مردم بویژه در نسل جوان و نوجوان ما بود که این امر یکی از دلایل اصلی عشق و علاقه بی حد جوانان و نوجوانان کشورمان به شخصیت حاج قاسم سلیمانی می باشد.

توکلی ادامه داد: شهید سلیمانی هم شجاع بود هم با تدبیر انقلابی یک فرمانده جنگ آور و مسلط در عرصه نظامی بود. حاج قاسم با اخلاص، متواضع و خاشع بود. سردار دلها در حالیکه در تمامی لحظات عمر شریف خود آرزویی جز شهادت در راه حق در جبهه های نبرد با باطل نداشت، بسیار حساب شده و با تدبیر عمل می کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی زنده بودن انقلاب اسلامی را به تمامی دوستان و دشمنان آن اثبات نمود و دلاوری ها و فتوحات بی نظیرش بویژه در جنگ با داعش، دشمنان قسم خورده انقلاب را در برابر عظمت ملت ایران به خضوع وا می داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار