تاریخ انتشار : یکشنبه 8 خرداد 1401 - 7:16
1654 بازدید
کد خبر : 2444

لطف اله ستاره عنوان کرد:

جریمه ۳۴۷ واحد صنفی متخلف در شهرری

جریمه ۳۴۷ واحد صنفی متخلف در شهرری
رییس اتاق اصناف شهرستان ری اعلام کرد: از اول اردیبهشت امسال تاکنون هزار و ۵۱۸ مورد بازرسی از اصناف انجام شده و در این راستا ۳۴۷ واحد صنفی به دلیل تخلفات مختلف، جریمه شدند.

لطف اله ستاره با اشاره به عملکرد قابل قبول صنوف و بازاریان در اجرای طرح های اقتصادی دولت گفت: صنوف و بازاریان شهرستان ری در تمامی دوره ها و اکنون نیز در شرایط دشوار تحریم و فشارهای ظالمانه دشمنان در کنار ملت بزرگ، مومن و انقلابی توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کنند.

وی با اشاره به روند تشدید بازرسی ها بعد از مردمی سازی یارانه ها توضیح داد: از ابتدای اردیبهشت ماه حدود هزار و ۵۱۸ بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان انجام شده است و این روند همچنان با شدت و جدیت ادامه دارد و بازرسان ما در حال شناسایی متخلفان هستند.

ستاره ادامه داد: اتاق اصناف براساس چارچوب قانون بر واحدهای صنفی نظارت و رسیدگی می‌کند و در این مدت ۳۴۷ واحد صنفی به دلیل تخلفات گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت، تقلب و عرضه خارج از شبکه متخلف شدند و پرونده های تخلف به ارزش تقریبی بیش از ۷۹۴ میلیارد و ۷۴ میلیون ریال تشکیل شد.

رییس اتاق اصناف ری خاطرنشان کرد: در کنار بازرسی‌های موردی و مستمر از بازار، شهروندان نیز می توانند تخلفات اصناف را با برقراری تماس تلفنی با شماره ۵۵۹۷۴۰۱۷ به اتاق اصناف شهرستان ری اعلام کنند./ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار