تاریخ انتشار : جمعه 20 مرداد 1402 - 22:48
370 بازدید
کد خبر : 4687

پیام تبریک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ری به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ری به مناسبت روز خبرنگار
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، به مناسبت17 مرداد و روز خبرنگار، مهدیه حسنی در پیامی این روز را به اصحاب رسانه و فعالان عرصه خبر تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۷ مرداد سالروز تجلیل از پیام آورانی است که در خلق جهانی آباد، آزاد و آگاه، همتی والا و تلاشی بیاد ماندنی اما دشوار از خود به نمایش گذاشته و پرده از ناآگاهی ناآگاهان بر می دارند.

خبرنگاران رهپویانی پر تلاش و فداکار هستند که در کسوت شرافتمندانه خبرنگاری، طلایه دار راستین خدمت در حوزه رسانه اند و به عنوان وجدان بیدار، چشم بینا و زبان حقیقت جوی جامعه، روشنگری و رسالت حرفه ای خود را انجام می دهند.

و اینگونه است که حضور این صاحبان قلم، همواره مظهر درخشش و  تقدس است که صادقانه قلم می زنند و سلامت فرهنگی جامعه را در سایه شفافیت نگاه و صدق کلام مرهون خویش ساخته اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و یارانش، این روز را به همه  فعالان حوزه اطلاع رسانی و خبر به ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ری تبریک عرض نموده و از تلاش های این انسان های روایت گر قدردانی می نمایم.

امید است همواره در راه آگاهی بخشی و ارتقاء سطح فرهنگی، فکری، سیاسی، و اقتصادی جامعه و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و پیروز باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار