تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 - 0:58
248 بازدید
کد خبر : 4580

شکایت از شهرداری تهران؛

پخش شیرابه زباله در سطح شهر کهریزک + فیلم

پخش شیرابه زباله در سطح شهر کهریزک + فیلم
شهردار کهریزک از توقیف ۷ خودروی حامل زباله شهرداری تهران به آرادکوه خبر داد و گفت: بر‌اساس دستور قضایی کامیون‌ها و تریلرهایی که ‌در سطح شهر کهریزک ریزش شیرابه داشتند، متوقف و علیه شهرداری تهران اعلام جرم خواهد شد.

آوای ری آنلاین: علی کلهر شهردار کهریزک با اشاره به برخورد جدی مدیران و مسئولان کهریزک با تخلفات زیست  محیطی اظهار داشت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی شهرستان ری از ریزش شیرابه تریلرهای حامل زباله در مسیر آرادکوه از ساعات ابتدایی صبح امروز اقدامات و تمهیدات برخورد با خودروهایی که در سطح شهر کهریزک ریزش شیرابه دارند آغاز شد.

وی افزود: عوامل شهرداری، محیط‌زیست، کلانتری و سایر دستگاه‌های متولی در بخش کهریزک از ساعات ابتدایی امروز در محدوده حاضر و در حال بررسی خودروهای حامل پسماند هستند که در این راستا به‌منظور توقیف خودروهای متخلف دستور قضایی نیز صادر شده است.

کلهر تصریح کرد: خودروهای حامل پسماند اغلب فاقد تجهیزات شیرابه‌گیری هستند و به دلیل عبور خودروهای حمل زباله از سطح شهر کهریزک شیرابه‌ها در خیابان‌های اصلی شهر تخلیه و معضلاتی را برای مردم ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: ریزش شیرابه پسماند علاوه بر آلودگی‌های زیست‌محیطی منجر به آسیب جدی به آسفالت خیابان‌ها و افزایش تصادفات و به‌ویژه موتورسیکلت‌ها می‌شود لذا این طرح در راستای حفظ حقوق شهروندان اجرایی و تا حصول نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت.

شهردار کهریزک در پایان خاطرنشان کرد: با همراهی اداره محیط‌زیست شهرستان ری اعلام جرم علیه معضلات زیست‌محیطی خودروهای حامل پسماند شهرداری تهران انجام می‌شود که در صورت عدم اصلاح رویه روند قانونی نیز پیگیری می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار