تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1402 - 20:30
282 بازدید
کد خبر : 4740

رئیس اداره ورزش و جوانان:

یکی از مدیران قبلی رای انفصال از خدمت گرفته است

یکی از مدیران قبلی رای انفصال از خدمت گرفته است
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در مورد حکم مدیران قبلی در دستگاه قضایی گفت: یکی از مدیران حکم انفصال دائمی از خدمت گرفته است.

آوای ری آنلاین: حسین یوسف زاده در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در زمینه تخلف مدیران قبلی ورزش این شهرستان و حکم آنها توضیح داد: دستورات قضایی در این زمینه اجرا و رایی در دادگاه تخلفات اداری دولت صادر شد؛ تا جایی که بنده اطلاع دارم این حکم منجر به صدور انفصال از خدمت یکی از مدیران شده است.

وی در مورد پلمب باشگاه هایی که حجاب در آن رعایت نمی شد یا در فضای مجازی طبق شئون و عرف رفتار نمی کردند نیز گفت: ۲۵ مورد نامه پلمب برای باشگاه هایی که مساله حجاب را رعایت نمی کردند و چون ما مستقیم نمی توانیم پلمب کنیم؛ اما ۶ مجموعه پلمب شد حتی چهار مجموعه از خودمان پلمب شد.

یوسف زاده این را هم گفت که امسال درخواست ۶۵ مجوز تاسیس باشگاه از ابتدای سال داشتیم که این مجوز یک ماهه و به صورت سیستمی صادر می شود.

وی در مورد زمان افتتاح زمین چمن قیامدشت هم گفت: اداره کل استان تهران نامه ای برای افتتاح زد اما هنوز مجموعه نواقصی داشت و ما درخواست کردیم که این افتتاح به تعویق بیفتد و فکر می کنم تا یک ماه آینده بهره برداری شود.

یوسف زاده خاطرنشان کرد: بخشدار آن منطقه گفت که پنج میلیارد برای زمین چمن خرج می کند اما خواستار بهره برداری سه ساله از زمین است که ما موافقت کردیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری با اشاره به سفری که رییس جمهور به این شهرستان داشت، گفت: از برکات این سفر اختصاص ۱۰ میلیارد تومان بود که به تامین روشنایی و نور و تعمیرات رختکن و تجهیزات ورزشگاه قیامدشت اختصاص یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری این را هم گفت که مصوبه هیات وزیران است که پروژه های نو مطرح نشود اما در سفر رئیس جمهوری یک مصوبه ۱۰ میلیاردی برای زمین چمن قیامدشت گرفتیم؛ ۱۰ میلیارد را برای تکمیل پروژه نور و روشنایی و رختکن مجموعه استفاده کرده و در آینده امیدواریم بتوانیم استخر را تکمیل کنیم.

وی افزود: به جز این ۱۰ میلیارد تومان، هشت میلیارد تومان برای مجموعه ورزشی قیامدشت اعتبار گرفتیم؛ از سوی دیگر برای پروژه مجموعه فشافویه هم ۸ میلیارد هم مصوب شده و قرار است پروژه را در اختیار پیمانکار جدید قرار دهیم.

یوسف زاده گفت: دومین دوره المپیاد روستایی امسال در ری برگزار و امین آباد برای دومین سال پیاپی اول شد؛ المپیاد شهری ری را در نظر داریم که با کمک شهرداران و بخشداران برگزار کنیم.

وی افزود: هیات های غیرفعالمان را عذرشان را می خواهیم و امیدواریم این همفکری و انتصاب برای رشد و ارتقای ورزش ری باشیم؛ با این حال اداره ورزش و جوانان ری در سال ۱۴۰۱ هم در حوزه ورزشی و هم در بحث جوانان و زنان مقام اول را در استان تهران را کسب کرد.

یوسف زاده در خصوص ماده ۸۸ (اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی) هم گفت: قانون ماده ۸۸ در قدیم مصوب شده و ما مجبوریم اماکن خود را براساس مزایده واگذار کنیم اما با این وجود ۱۰ مجموعه ورزشی خود را از این قاعده مستثنی کنیم و در اختیار هیات قرار دهیم. به عنوان مثال استخر طالقانی را از مزایده درآوردیم و با ۶۰ میلیارد تومان به هیات دادیم و از سوی دیگر خانه کشتی سوریان در اختیار هیات کشتی شهرستان قرار دادیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار