تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1402 - 16:13
232 بازدید
کد خبر : 5255

در منطقه ۲٠

پس از ۴٠ سال کلنگ جابجایی دکل های برق فشار قوی محله جوانمرد قصاب بر زمین زده شد

پس از ۴٠ سال کلنگ جابجایی دکل های برق فشار قوی محله جوانمرد قصاب بر زمین زده شد
همزمان با ایام دهه فجر، پروژه جابجایی دکل‌های برق فشارقوی در محله جوانمرد قصاب پس از ۴٠ سال با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی و شهردار منطقه ۲٠ بر زمین زده شد.

آوای ری آنلاین: عملیات اجرایی جابجایی و تغییر مسیر خطوط ۲۳٠ کیلو ولت محله ملک آباد جوانمرد قصاب در راستای حل معضل ۴٠ ساله خانه های حریم دکل های برق با حضور سید علی یزدی خواه نماینده مجلس شورای اسلامی شهر تهران، رضا شنگی شهردار منطقه، حبیب قراگوزلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، مسئولین ارشد شهری و معتمدین محله برگزار شد.

سیدعلی یزدیخواه با اشاره به اهمیت این پروژه، این اقدام بزرگ را عیدی دهه فجر به مردم دانست و گفت: با توجه به درخواستهای اهالی و مشکلات بوجود آمده برای ساکنین در حریم دکل های برق فشار قوی در محله ملک آباد و ضرورت جابجایی این دکل ها، می بایست در اجرای این پروژه تسریع شود.

وی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در سه سال گذشته و دستور وزیر نیرو پیرامون این موضوع و اقدامات فنی و محاسباتی صورت گرفته ابراز امیدواری کرد با اجرای این پروژه قبل از پیک مصرف برق در تابستان۱۴۰۳،مردم محله ضمن برخورداری از ارزش افزوده املاک خود، بتوانند به ساخت و ساز ساختمان‌های خود نیز بپردازند.

یزدیخواه اعتبار مورد نیاز اجرای این پروژه را حدود ۳۵ میلیارد تومان عنوان کرد که توسط وزارت نیرو تامین شده است.

رضا شنگی شهردار منطقه با اشاره به بررسی و پیگیری تعدادی از مطالبات اهالی این محله گفت: خطوط فشار قوی برق محدودیت هایی را در توسعه شهری ایجاد کرده و سلامت شهروندان را دچار آسیب می کند و با توجه به پیگیری های مستمر مدیران ارشد شهری و اهالی این محل، عملیات اجرائی جابجائی دکل های برق فشار قوی این محله اجرائی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار