تاریخ انتشار : جمعه 11 اسفند 1402 - 18:02
142 بازدید
کد خبر : 5343

فرماندار شهرستان ری رای خود را به صندوق انداخت/باب الحوائجی: به تکلیف خود عمل کردم

فرماندار شهرستان ری رای خود را به صندوق انداخت/باب الحوائجی: به تکلیف خود عمل کردم
مهدی باب الحوائجی در نخستین دقایق آغاز رای گیری انتخابات با حضور در مسجد ارشاد شهرری رای خود را به صندوق انداخت.

آوای ری آنلاین: مهدی باب‌الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان ری با حضور در مسجد ارشاد شهرری رای خود را به صندوق انداخت و گفت: در انتخابات شرکت کردم تا وظیفه و تکلیف شرعی خودم را انجام دهم، انسان وقتی تکلیف خود را انجام می‌دهد احساس راحتی و سبکی دارد، احساس می‌کنم امروز در برابر خون شهدا تکلیف خودم را انجام دادم. از خداوند تبارک و تعالی می‌خواهم از اقدامی که صورت گرفت راضی باشند.

وی همچنین عنوان کرد: از مردم خوب شهرستان ری می‌خواهم با توجه به فرمایش مقام عظمای ولایت که در دقایق ابتدایی شروع انتخابات فرمودند «فَاستَبِقوا الخَیرات» به سوی خیر و کار نیک سبقت بگیرید، مردم در ساعات اولیه رای گیری به پای صندوق‌های رای بیایند و آرای خودشان را به صندوق‌های رای بریزند و همون وظیفه و تکلیفی که دارند را انجام دهند.

معاون استاندار تهران در رابطه با مردم شریف شهرستان ری و حضور آنها در انتخابات اظهار کرد: از مردم عزیز شهرستان ری سپاسگزارم که در همین ساعات اولیه رای گیری در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و مباهات می‌کنند که خادم این مردم شریف هستم، مردم شهرستان ری از ابتدای انقلاب و حتی قبل از انقلاب حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و هر کجا که نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز به مشارکت و حمایت‌های مردمی داشت، مردم خوب شهرستان ری به صورت ۱۰۰ درصد پای کار انقلاب و نظام بودند.

باب‌الحوائجی با یادآوری اینکه شهرستان ری ۴۰۰۰ شهید ایثارگرانه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است، افزود: خون شهدای شهرستان ری درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کرده است.

وی ادامه داد: از مردم خوب شهرستان ری می‌خواهم که مانند همیشه با با انتخاب اصلح و حضور در انتخابات به نحو شایسته که انتخاب هر ۳۰ کاندید برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ۱۶ کاندید در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری است، افراد مورد نظر خود را در برگه‌های رای ثبت کنند و آرای خود را به صندوق بیندازند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار