تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 21:33
1260 بازدید
کد خبر : 410

دیدار مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با شهردار باقرشهر

دیدار مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با شهردار باقرشهر
با توجه به وجود امکانات و ماشین آلات سنگین در مجموعه آ تش نشانی باقرشهر ، وجود پمپ های قوی آبرسانی توان اجرایی را بالا میبرد . آتش نشانی نیازمند توجه و حمایت است ، حمایت به معنای کلی در کشور و اعتقادداریم که آتش نشانی هنوز دغدغه اصلی مدیران کشوری نیست.

به دعوت دکتر محسن قضاتلو شهردار باقرشهر، مهندس مهدی داوری مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران به همراه جلال ملکی سخنگوی سازمان این سازمان و هیئت همراه در باقرشهر حضور یافت و پس از بازدید از ایستگاه سردار شهید سید محسن عبدالمحمد، در ساختمان شهیدان باکری با شهردار باقرشهر دیدار کرد.

در این دیدار شهردار باقرشهر در خصوص امکانات و توانمندیهای آتش نشانی شهرداری باقرشهر توضیحاتی را ارائه نمود و خواستار افزایش تعاملات و همکاری در خصوص برگزاری دوره های آموزشی مشترک و انتقال تجربیات عملی و علمی شد.

در این دیدار مهندس داوری امکانات شهرداری را در خوب توصیف کرد و ضمن اعلام آمادگی برای گسترش تعاملات فیمابین، افزود: با توجه به قرار گرقتن ۳ ایستگاه در نقاط مناسب و همکاری و تعامل خوبی که بین شهرداری باقرشهر و سازمان آتش نشانی تهران وجود دارد ، آماده همکاری به منظور تقویت آتش نشانی باقرشهر شهرداری هستیم.

داوری مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران:

وجود تجهیزات آتش نشانی، کادر متبحر و آموزش دیده و تفکر همیشه آماده بودن در بین آتش نشانان، اهمیت موضوع آتش نشانی را نمایان ساخته است

مهندس مهدی داوری مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهر تهران پس از بازدید از ایستگاه سردار شهید سید محسن عبدالمحمد، امکانات، ادوات و گفت و گو با نیروهای عملیاتی آن ، از تعامل و همکاری نیروهای آتش‌نشانی باقرشهر در اجرای ماموریت های مشترک قدردانی کرد .

وی افزود: ما در عملیاتهای مشترک با آتش نشانان باقرشهر شاهد زحمات این عزیزان هستیم و با دلسوزیهایشان در اجرای ماموریتهای محوله بیگانه نیستیم.

وی ادامه داد: با بازدیدی که داشتیم واقعا توان بسیار خوبی را شاهد بودیم و وقتی ایستگاههای مجهز را میبینیم شاهد تفکر آتش نشانان و اهمیت این موضوع می شویم.

داوری ادامه داد: قبل از دیدن تجهیزات ، موضوعی که نظر بنده را جلب نمود اهمیت مساله آتش نشانی در حوزه شهری بود که تفکرات مثبت  در این حوزه را نشان میدهد.

داوری بیان کرد: تهیه تجهیزات و ماشین آلات در شرایط سخت اقتصادی و گاها وارداتی کار آسانی نیست که در همین راستا از زحمات همکاران در آتش نشانی باقرشهر تشکر میکنم.

وی اذعان داشت : امروزه سرعت تغییرات شهری، فرهنگی و بافت شهری خیلی زیاد شده است و تغییراتی که از لحاظ کالبدی در اکثر شهرها و شهر تهران دیده میشود قابل قیاس با ۲۰ سال گذشته نمی باشد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود: تراکم بالای جمعیت ، ارتفاع ساختمانها، عمق معابر ، کاربریهای متعدد و متفاوت و موضوعات ترافیکی از چالشهای مهم موضوع آتش نشانی می باشد.

داوری اذعان داشت: به روز رسانی مستمر آتش نشانی می بایست در دستور کار قرار گیرد و خوشبختانه همکاران بنده در باقرشهر اشراف خوبی نسبت به کمبودها در حوزه عملیاتی دارند.

وی افزود: در عصر جدید ضرورت خودروهای نردبام دار بسیار حائز اهمیت است و با توجه به وجود ساختمانهای ۴ الی ۵ طبقه وتراکم جمعیتی وجود این خودروها ضروریست.

داوری همچنین گفت: با توجه به وجود امکانات و ماشین آلات سنگین در مجموعه آ تش نشانی باقرشهر ، وجود پمپ های قوی آبرسانی توان اجرایی را بالا میبرد . آتش نشانی نیازمند توجه و حمایت است ، حمایت به معنای کلی در کشور و اعتقادداریم که آتش نشانی هنوز دغدغه اصلی مدیران کشوری نیست.

ایشان در پایان آتش نشانی باقرشهر را برخوردار و توانمند ارزیابی نمود و خواستار رفع کاستی ها شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار