تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1402 - 19:54
304 بازدید
کد خبر : 4965

فرماندار ویژه شهرستان ری:

اقتدار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بواسطه حضور نیروی انسانی متعهد و معتقد می باشد

اقتدار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بواسطه حضور نیروی انسانی متعهد و معتقد می باشد
آیین کلنگ زنی احداث ساختمان مجتمع نیروی انتظامی در روستای فیروزآباد بخش قلعه نو باحضور معا‌ون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد. 

آوای ری آنلاین: آیین کلنگ زنی احداث ساختمان مجتمع نیروی انتظامی در روستای فیروزآباد بخش قلعه نو باحضور حجت الاسلام والمسلمین حسنی امام جمعه قلعه نو، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، سردار گودرزی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی تهران، یزدیخواه نماینده مجلس شورای اسلامی، اسحاقی بخشدار قلعه نو، سرهنگ طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری و سایر مسئولین برگزار شد.

فرماندار ویژه ری در این مراسم ضمن تجلیل از خدمات سبزپوشان نیروی انتظامی در تأمین نظم و امنیت جامعه، گفت: در زندگی انسانها همواره ۲ مجهول وجود دارد. سلامتی و امنیت که تا زمانیکه بیماری و یا مشکلات مرتبط با آنها رخ ندهد قدر این ۲ نعمت بخوبی درک نمی شود.

باب الحوائجی ادامه داد: امنیت و نظم حاکم بر شهرها و روستاهای کشور مدیون حضور برادران و خواهران سبزپوش نیروی انتظامی است که با از خودگذشتگی و تلاش در این راه مقدس درحال خدمت می باشند. عزیزانی که مظلوم، مقتدر، نجیب و گرانقدر درحال دفاع از نظم و امنیت کشور و مردم شریف ایران اسلامی می باشند‌.

وی افزود: امروز پلیس ایران یکی از مقتدرترین پلیس های دنیا است. این اقتدار و قدرت به واسطه تجهیزات و ابزارآلات امنیتی و نظامی نیست. بسیاری از پلیس های کشورهای دیگر تجهیزات و امکانات بهتر و پیشرفته تری در اختیار دارند. این اقتدار به واسطه حضور نیروی انسانی متعهد و معتقد است. معتقد به نظام جمهوری اسلامی، کشور عزیز ایران، پرچم سه رنگ ایران و معتقد به نام مبارک الله است.

معاون استاندار تهران ادامه داد: اگر امروز نیروی انتظامی ایران یکی از مقتدرترین پلیس های جهان است، به جهت اعتقاد و توکل به وجود خداوند تبارک و تعالی و حضور نیروی انسانی معتقد و متعهدی است که در اوج اقتدار با رأفت اسلامی و اخلاق مداری در حال خدمت به هموطنان و مردم شریف شهرها و روستاهای ایران اسلامی است.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان افزود: امروز شهرستان ری به برکت آستان مقدس حضرت سیدالکریم «ع»، مردم انقلابی و شهیدپرور و حضور فرماندهی و کارکنان با اخلاص و تلاشگر نیروی انتظامی در مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان، یکی از امن ترین مناطق کشور عزیزمان می باشد که بنده بعنوان نماینده عالی دولت مردمی در شهرستان ری، از فرماندهی معزز و کلیه نیروهای خدوم و جان برکف فراجا بویژه معاونت ها، پلیس های تخصصی و کلانتری های تحت امر مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان ری تقدیر و تشکر می نمایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار