تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1402 - 13:51
326 بازدید
کد خبر : 4509

بررسی چالش‌های صنعت بیمه کشور در ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری”

بررسی چالش‌های صنعت بیمه کشور در ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری”
در هفتاد و نهمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" مهمترین چالش‌های صنعت بیمه کشور توسط مدیران و صاحب‌نظران این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آوای ری آنلاین: در بخش پرونده ویژه شماره جدید ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” یادداشت‌هایی به قلم مدیران و صاحب‌نظران صنعت بیمه کشور از جمله عبدالحسین پهلوان، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت بیمه امید با عنوان “پرتفوی محوری، بلای جان صنعت بیمه”، پرتو علوی شوشتری، نایب رییس انجمن صنفی کارگزاران بیمه با موضوع “نقش موثر بیمه‌های زندگی بر درآمد بازنشستگی”، رمضان نعمتی، معاون فنی شرکت بیمه امید با عنوان “مزایای وجود شرط داوری در بیمه‌نامه” و سیامک ملک‌مطیعی، ارزیاب خسارت مستقل بیمه مرکزی ایران با موضوع “جایگاه ارزیابان مستقل خسارت در حفظ سرمایه بیمه‌شدگان” به رشته تحریر درآمده است.

در بخش اقتصاد بازار هفتاد و نهمین شماره از این نشریه نیز مصاحبه‌هایی با محمد شیخ حسینی، مدیرعامل بانک توسعه تعاون با عنوان “سوداگری موجب تورم در اقتصاد می‌شود” و منصور عباسی، هم‌بنیان‌گذار و مدیر ارتباطات شرکت دانش‌بنیان کاربلد با موضوع “بی‌توجهی به تحول دیجیتال، تهدید بزرگ صنعت بیمه است” انجام شده است. همچنین در این بخش یادداشت‌هایی توسط علی ابدالی، عضو هیات عامل و معاون بانکداری خرد بانک سپه با عنوان “کسب‌وکارهای خرد، محیطی برای نوآوری و خلاقیت”و علی ارطایفه‌، مدیرعامل سبدگردان سیگنالیکال با موضوع “آشنایی با کاربرد انواع ارزهای دیجیتال” به رشته تحریر درآمده است. گزارشی با عنوان “معرفی میربیزنس بانک یا بانک ملی ایران در روسیه” از دیگر مطالب چاپ شده در این بخش است.

در بخش دنیای انرژی این شماره نیز گفت‌وگوهایی با خانم پردیس بختیاری، مدیرعامل شرکت قطعه‌سازان جهان الکترونیک با موضوع “ظرفیت زنان در بخش‌های تولیدی بی‌نظیر است” و حسین مدیحی بیدگلی، مدیرعامل شرکت توسعه طرح و ساخت پتروفام پایا با عنوان “متغیرهای تحمیلی و نرخ دستوری، نفس تولید را گرفته است” به چاپ رسیده است. “مقاوم‌سازی، راهبردی بلندمدت در شرکت ملی گاز ایران” و “آغاز شمارش معکوس تولید گاز از مهمترین و راهبردی‌ترین فاز پارس جنوبی” از دیگر مطالب این بخش می‌باشد.

در بخش دنیای خودرو هفتاد و نهمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” مصاحبه‌هایی با مهدی صادقی، مدیرعامل شرکت پیوند قطعات آرین با موضوع “واردات خودرو گردن تولیدکنندگان خارجی را کلفت می‌کند” و مهدی مطلب‌زاده، مدیرعامل شرکت آذر موتور مبین با عنوان “مدیران دولتی به تولید داخل اهمیتی نمی‌دهند” به چاپ رسیده است.

در بخش دنیای صنعت شماره جدید این ماهنامه نیز گفت‌وگوهایی با خانم آمنه امیرافشار، مدیر سرمایه‌گذاری شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با موضوع “دولت به شرکت‌های معدنی اعتماد کند”، عزیزالله عصاری، مدیر ارشد حوزه اقتصاد با عنوان “ثروت حاصل از معادن باعث ایجاد رفاه در کشور می‌شود”، محمدرضا کاظم‌پور، مدیرعامل شرکت معدنی و اکتشافی دشت یوز دره انجیر با موضوع “آمایش سرزمین نیازمند مدیریت مناسب است”، محمد کلانتری، مدیرعامل شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور با عنوان “افزایش ۲ برابری ظرفیت قطعی معادن صبانور” و خانم نازیلا ثابتی، مدیرعامل شرکت پریما پلاستیک با موضوع “اهمیت و نقش ظروف یک‌بارمصرف و بسته‌بندی مدرن” منتشر شده است. همچنین در این بخش گزارشی از مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت چادرملو با عنوان “تقسیم ۱۷۱ هزار و ۳۲۵ میلیارد ریال سود بین سهامداران” و نیز یادداشتی به قلم سید ضیاءالدین خرمشاهی، کارشناس حقوق اقتصادی با موضوع “حال ناخوش تولید با افزایش فشارهای مالیاتی” به چاپ رسیده است.

در بخش اقتصاد کلان هفتاد و نهمین شماره از این نشریه نیز مصاحبه‌هایی با خانم پانته‌آ رحمانی، دبیر کمیسیون بازرگانی کانون ملی زنان بازرگان اتاق ایران با عنوان “آموزش، رکن اصلی توسعه اقتصادی در کشورهای پیشرفته است” و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله حمیدرضا حاجی بابایی؛ رییس کمیسیون برنامه و بودجه، بهزاد علیزاده؛ عضو کمیسیون کشاورزی، حسینعلی حاجی دلیگانی؛ عضو کمیسیون برنامه و بودجه، علیرضا نظری؛ عضو کمیسیون کشاورزی، سید سلمان ذاکر؛ عضو کمیسیون اجتماعی و محمد وحیدی؛ رییس کمیته آموزش‌وپرورش کمیسیون آموزش با موضوع “دولت فکری برای اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کند” انجام شده است.

در بخش اقتصاد هنر این شماره نیز مصاحبه‌هایی با استاد جلال‌الدین سخا، نقاش و خطاط با عنوان “ارزآوری و بهبود معیشت هنرمندان در گروی اهتمام به توریسم هنری”، خانم بیتا حمیدی، مدیرعامل مجموعه تولیدی بهین تک آفرینش (بی‌تک) با موضوع “در صورت حمایت از مشاغل خانگی، اشتغال‌زایی گسترده‌ای ایجاد می‌شود”، امیررضا قوامیان، مدیر و مربی آموزشگاه فنی و حرفه‌ای امیران با عنوان “چگونگی استفاده از سرمایه، شرط بازدهی کارآفرینی”، خانم پریا شُکروی، نقاش و سازنده زیورآلات دست‌ساز با موضوع “فروش آثار، مهمترین دغدغه هنرمندان” و خانم فرنوش گرامی، نقاش و مدرس آموزشگاه هنری با عنوان “قوانین برگزاریکلاس‌های هنری و نمایشگاه‌ها مناسب نیست” منتشر شده که شما مخاطبان را به مطالعه آن دعوت می‌کنیم.

هفتاد و نهمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در ۱۱۲ صفحه با قیمت ۲۰۰ هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری این نشریه به نشانی www.dsarmaye.ir از هم‌ اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

فایل   PDF ماهنامه سرمایه گذاری ۷۹

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار