تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اسفند 1401 - 15:42
553 بازدید
کد خبر : 4100

مدیرعامل موسسه منتظران منجی:

با کاشت نهال امید آفرینی را در کشور گسترش دهیم

با کاشت نهال امید آفرینی را در کشور گسترش دهیم
دکتر قریبی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خوش آمد گویی به مدعوین و مهمانان محترم از پیشنهاد دهندگان این طرح و همکارانشان قدردانی کرد و همچنین از آقای یزدی‌خواه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به خاطر حضور و حمایت از این طرح قدردانی کرد.

آوای ری آنلاین: مدیرعامل موسسه منتظران منجی علیه‌السلام اظهار داشت: آنچه که که موجب جذابیت این جشنواره می‌شود اصل روح انتظار است. همانطور که در فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید بر امید و امیدآفرینی در جامعه بسیار به چشم می‌خورد،  موسسه از همین منظر و با نگاه به ارتباط کاشت نهال با مقوله امید آفرینی وارد این عرصه شده است تا از این طریق با آحاد مختلف جامعه ارتباط برقرار کند.

وی به جمله ای از فیلسوف رومانیای بنام ایمل چوران اشاره کرد و گفت: ” برای اینکه کشور یا ملتی را منهدم بکنید روح امید جمعی را از آنها بگیرید!” بنابراین هر فعالیتی که امید را به جامعه تسری بدهد موجب بالندگی است و هرکس به هر شکلی بخواهد امید را به ناامیدی تبدیل کند حرف ابلیس و شیاطین را تکرار می‌کند.

وی در پایان از همه کسانی که به هر شکل در این جشنواره شرکت می‌کنند و همچنین این کار را حمایت می‌کنند و موجب تقویت ارتباط قلبی و وجودی ایشان با وجود نازنین آقا امام زمان علیه السلام می شوند تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار