تاریخ انتشار : دوشنبه 28 شهریور 1401 - 2:54
3717 بازدید
کد خبر : 3239

رضا فغانی

توبه و استغفار تنها راه رهایی بوقچی ها و فیک نیوزها

توبه و استغفار تنها راه رهایی بوقچی ها و فیک نیوزها
ای کاش برای یکبار هم که شده پرونده سیاه برخی بوقچی ها و فیک نیوزها از کشو میز آقایان بیرون بیاید تا ببینیم کسانی که فساد اخلاقی دارند، با تهدید و رانت از مسئولان گذشته اخاذی کردند، پست و جایگاه گرفتند، حقوق بیت المال را گرفتند ولی به جایی کار کردن به دنبال آشوب و تهدید مدیران بودند، امروز در چه جایگاهی قرار گرفته اند تا شاید درس عبرتی برای آیندگان شود.

آوای ری آنلاین: ای کاش برای یکبار هم که شده پرونده سیاه برخی بوقچی ها و فیک نیوزها از کشو میز آقایان بیرون بیاید تا ببینیم کسانی که فساد اخلاقی دارند، با تهدید و رانت از مسئولان گذشته اخاذی کردند، پست و جایگاه گرفتند، حقوق بیت المال را گرفتند ولی به جایی کار کردن به دنبال آشوب و تهدید مدیران بودند، امروز در چه جایگاهی قرار گرفته اند تا شاید درس عبرتی برای آیندگان شود.

ای کاش میشد نقاب کثیف و چهره کریح آنها برای همه مشهود میشد، که البته خوشبختانه همه این بوقچی ها و شیپورچی صفت ها را خوب شناخته اند.

حضرت آقا فرمودند: دوران بزن در رو تموم شده یکی بزنی ده تا میخوری…

الان همان دوران است… دوران گذشته، گذشت دوستان خوبم… پول های زور و کثیف دورانش تموم شد… با تهدید پول گرفتن، پروژه های رنگ و وارنگ گرفتن، رانت و هزاران هرزگی به نام رسانه و خبرنگاران تموم شد.

بروید توبه کنید، شاید خدا از سر تقصیرات شما گذشت… البته شکم های فربه شده از حرام سخت است کوچک شود، ولی کمی تقوا پیشه کنید و از گذشته شوم خود پیشمان شوید شاید خدا هم به شما نگاه کرد.

بغض و حسد خود را کنار بگذارید و انقدر با تکبر و غرور خود را برتر نبینید زیرا هر قدر این تکبر و غرور بر شما چیره گردد، زودتر به فاضلاب تاریخ خواهید پیوست.

تنها راه رهایی از این بدنامی و بی آبرویی توبه و استغفار به درگاه خداوند متعال و تغییر رفتار است. پس تا بیشتر از این منفور و وامانده نشده اید به راه راست بیاید و توبه کنید.

رضا فغانی- مدیر مسئول

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار