تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1402 - 20:02
356 بازدید
کد خبر : 4968

در شش ماهه نخست سال انجام شد؛

کشف و شناسایی ۶۲۴۹ انشعاب غیر مجاز در آبفای شهرری

کشف و شناسایی ۶۲۴۹ انشعاب غیر مجاز در آبفای شهرری
یکی از معضلات شهرستان ری در حوزه آب آشامیدنی، انشعابات غیرمجازی است که مسئولان آبفای منطقه ۶ تهران از کشف تعدادی از این انشعابات خبر می‌دهند.

آوای ری آنلاین: حسن حقیقی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ تهران در این باره اعلام کرد: با شناسایی ۶۲۴۹ رشته انشعاب غیرمجاز و تخلف انشعابی طی شش ماه نخست امسال از هدرروی آب شرب در محدوده خدمات‌رسانی شرکت آب و فاضلاب شهرری جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه استفاده از انشعاب آب غیر مجاز علاوه بر افزایش بی رویه مصرف آب سبب بروز خسارت‌هایی به شبکه توزیع و تأسیسات شرکت شده است، گفت: مصرف آب شرب از انشعاب غیرمجاز به لحاظ قانونی و شرعی جایز نیست و این گونه انشعاب‌ها منجر به اختلال در خدمات رسانی منظم و تضییع حقوق سایر مشترکین، آلودگی در شبکه توزیع آب، کاهش عمر مفید شبکه توزیع آبرسانی و همچنین به دلیل برداشت بی‌رویه منجر به افت فشار آب در شبکه توزیع می‌شود.

حقیقی ادامه داد: از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه تعداد ۶۲۴۹ رشته انشعاب غیرمجاز و تخلفات انشعابی در این محدوده شناسایی شده است که از این تعداد ،۱۹۶۱ انشعاب قطع و جمع‌آوری و ۲۸۰رشته نیز به مجاز تبدیل شده و تعداد ۲۶۶۱ انشعاب غیر مجاز اصلاح گردیده است.

وی از مردم شریف شهرری خواست هرگونه تخلف در مصرف آب و انشعاب غیرمجاز، با شماره تماس ۱۲۲، به اطلاع این شرکت برسانند تا مأموران مربوطه در کوتاهترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنند.

آبفای منطقه ۶ تهران با جمعیتی بالغ بر دو میلیون در شش منطقه شهرداری تهران، پنج شهر و ۷۳ روستای جنوب تهران خدمات رسانی می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار