تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 - 16:11
1166 بازدید
کد خبر : 1843

رونمایی از کتاب «خاطراتم در خانه موسیقی» در ارسباران

رونمایی از کتاب «خاطراتم در خانه موسیقی» در ارسباران
کتاب « خاطراتم در خانه موسیقی» به قلم فاضل جمشیدی، 12 اسفندماه در فرهنگسرای ارسباران رونمایی شد.

کتاب «خاطراتم در خانه موسیقی» به قلم فاضل جمشیدی، پنجشنبه ۱۲ اسفندماه ساعت ۱۶ با حضور نویسنده اثر در فرهنگسرای رونمایی شد.

جمشیدی درباره علت نگارش کتاب «خاطراتم در خانه موسیقی» گفته است: تعامل با هنرمندان در این مدت، حضور در جشنواره‌های موسیقی، حضور در خانه هنرمندان و ارتباط با مردم به‌ویژه موسیقی‌دانان در رده‌های مختلف از دانشجو تا استاد موجب شده، علی‌رغم این‌که در حال حاضر سمت اجرایی در خانه موسیقی ندارم و فقط عضو آن هستم هم‌چنان موسیقی‌دانان از من درباره مسائل صنفی، رفاهی آینده و انتخابات سوال بپرسند و عملاً افکار عمومی مرور گذشته را مطرح می‌کنند. بنابراین تصمیم گرفتم یادداشت‌ها و خاطراتم از آن پنج سال را بنویسم و تحت عنوان خاطرات خانه موسیقی نشر دهم.

فاضل جمشیدی، خواننده و جامعه‌شناس سال ۱۳۳۸ در شهر ری متولد شده است. وی تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته کارشناسی جامعه‌شناسی با گرایش پژوهشگری ادامه داد و در کنار تحصیل به فراگیری ردیف آوازی نزد استاد نصرالله ناصح‌پور، کریم صالح‌عظیمی و شهرام ناظری پرداخت. او از سال ۸۰ تا ۸۲ مشاور اجرایی و از سال ۸۲ تا سال ۸۵ معاون اجرایی خانه موسیقی بود. وی فعالیت حرفه‌ای خود را از اواخر دهه ۸۰ آغاز کرد و در گروه‌ها و ارکسترهای مختلفی به خوانندگی پرداخت و همچنین به مدت پنج سال معاون اجرایی خانه موسیقی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار