تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1402 - 10:37
327 بازدید
کد خبر : 4925

محمد بشارت:

شهدا دانش آموختگان مکتب الهی هستند که در آزمون اخلاص و ایثار نمره قبولی کسب نموده اند

شهدا دانش آموختگان مکتب الهی هستند که در آزمون اخلاص و ایثار نمره قبولی کسب نموده اند
همزمان با فرارسیدن اول مهرماه و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، مراسم نواختن زنگ مدرسه و آغاز سال تحصیلی جدید باحضور سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری و سایر مسئولین در مدرسه ماندگار شهید مدرس شهرری برگزار شد. 

آوای ری آنلاین: همزمان با فرارسیدن اول مهرماه و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، مراسم نواختن زنگ مدرسه و آغاز سال تحصیلی جدید باحضور محمد بشارت سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری، سیدعلی یزدیخواه نماینده مجلس شورای اسلامی، ایمانی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ ری و سایر مسئولین در مدرسه ماندگار شهید مدرس شهرری برگزار شد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری در این برنامه در سخنانی ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره تمامی ایثارگران جبهه های نبرد حق علیه باطل گفت: شهدای ما دانش آموختگان مکتب الهی هستند که در آزمون اخلاص و ایثار نمره قبولی را کسب نموده اند. وظیفه ما ارج نهادن و قدردانی از مجاهدت ها و مقام والای شهدا، جانبازان، آزادگان و تمامی ایثارگران گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

بشارت ادامه داد: معلمین و اساتید ما همچون اولیاء و انبیاء الهی کار تربیت نسل ها را برعهده دارند و دانش آموزان ما نیز با سختکوشی و تلاش خود قدردان زحمات تمامی معلمین می باشند. همچنین دانش آموزان و دانشجویان عزیز ما نیز اگر به آینده توجه ویژه ای داشته و بنابر فرموده مقام معظم رهبری «مدظله العالی» امید و ایمان را در وجود خود تقویت نمایند، قطعاً آینده برای آنها می باشد.

وی افزود: در دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی مأموریت و هدفی بالاتر از آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت نسل جوان و نوجوانان کشور نیست‌. از همین روی امروز سیاست های اصولی دولت به گونه ای است که در سطح کشور به موضوع بهره وری در تمامی زمینه ها بویژه در حوزه آموزش و پروش توجهی ویژه می شود. همچنین در حوزه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تمامی دست اندرکاران این حوزه مکلف به اجرا و ارائه گزارش پیشرفتهای آن در طول سال می باشند.

بشارت ادامه داد: خوشبختانه امروز باهمراهی خوب مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم مردم توجه ویژه ای به موضوع تخصیص بودجه و امکانات موردنیاز به آموزش و پرورش شده است، ارتقای مراکز تربیت معلم و دانشگاه فرهنگیان و رتبه بندی معلمان در این دولت پیگیری شده است. در سطح شهرستان ری در مدت زمان استقرار دولت سیزدهم تعداد ۷ مدرسه ساخته و به بهره برداری رسیده است و کار ساخت و تجهیز ۵ مدرسه دیگر نیز با سرعت خوبی درحال انجام می باشد.

فرماندار ویژه ری در ادامه با اشاره به نقش پررنگ جوانان در بدنه دولت و مسئولیت های مهم کشور، گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و شعار اصلی دولت مردمی جوانانی که روزی در پشت میزهای همین مدارس کسب علم و معرفت نموده اند امروز در مهمترین و خطیرترین پست های مسئولیتی دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف کشور حضور داشته و باقدرت، تخصص و اتکال به خداوند منان درحال طی نمودن مسیر رشد و موفقیت همه جانبه می باشند.

معاون استاندار تهران در پایان ضمن تبریک مجدد فرارسیدن سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها عنوان کرد: برخود واجب میدانم از تمامی عزیزانی که در نظام تعلیم و تربیت کشور بویژه در سطح شهرستان ری نقش آفرینی می نمایند، از تمامی مدیران و مسئولین نواحی و مناطق آموزش و پرورش و دانشگاه ها، معلمین و اساتید گرامی و تمامی دست اندرکاران امر خطیر آموزش و پرورش قدردانی نموده و برای تمامی دانش آموزان و دانشجویان عزیز در طول دوره تحصیل از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و مؤفقیت می‌نمایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار