تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 آبان 1401 - 20:51
2694 بازدید
کد خبر : 3406

معاون فرماندار:

شهرستان ری در امنیت قابل قبولی به سر می برد

شهرستان ری در امنیت قابل قبولی به سر می برد
معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: این شهرستان با اقدامات کنترلی و پیشگیرانه انجام گرفته، در امنیت قابل قبولی به سر می برد.

آوای ری آنلاین: مهدی قهرمانی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: طی ۵۰ روز گذشته به واسطه تدابیر بسیار خوب فرماندار و پیگیری دستگاه های اطلاعاتی، انتظامی و امنیتی، اقدامات خوبی انجام گرفته است.

وی به شیطنت برخی از اصحاب رسانه در تخریب یا نقد غیر منصفانه اقدامات دولت در شهرستان ری اشاره و اضافه کرد: بسیاری از مسائل قابل پاسخگویی نیست، جریان خدمت رسانی در شهرستان بدون هیچ ادعا و مشکلی و به صورت شفاف کارها را پیگیری می کند.

قهرمانی اظهارکرد: با تمامی اقدامات انجام گرفته، با نقطه مطلوب که مورد رضایت خداو خلق خدا باشد فاصله داریم اما باید منصفانه نسبت به اقدامات انجام گرفته نظر داد.

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان ری به پیگیری مسائل مربوط به اتباع ساکن این شهرستان اشاره کرد و افزود: این پدیده نیز مانند دیگر مسائل ابعاد مثبت و منفی مختص به خود را دارد.

وی به اجرای پایش تصویری در سطح شهرها و روستاهای شهرستان اشاره کرد و آن را اقدامی بزرگ و کارشناسی شده برای شهرری برشمرد.

قهرمانی ادامه داد: برای اجرای طرح پایش تصویری، جانمایی به صورت کارشناسی انجام و نقاط کور شناسایی و دوربین ها نصب می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار