تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 شهریور 1402 - 13:46
306 بازدید
کد خبر : 4896

پیاده روی میلیونی دلدادگان حسینی در اربعین سالار شهیدان

پیاده روی میلیونی دلدادگان حسینی در اربعین سالار شهیدان
حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر در مراسم پیاده روی و جاماندگان اربعین حسینی (ع) گفت: همیشه پیشرفت کشور و انقلاب عزیزمان در گروی اتحاد بین مردم و مسئولین است و زمانیکه در کنار هم باشیم نقشه های پلید دشمن به یاس و ناکامی تبدیل خواهد شد.

آوای ری آنلاین: وی با بیان اینکه حضور مردم نشان از هم پیمانی آنان با اهل بیت و ولایت فقیه است گفت: همگی باید قدردان این مردم باشیم و برای حل مشکلاتشان بیشتر تلاش را به کار بگیریم.

محمد بشارت سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری در این مراسم گفت: حضور عاشقان ولایت و دلدادگان حسینی هر ساله نسبت به سال‌های گذشته بیشتر می شود و خوشحالیم که امروز میزبان دوستداران امام حسین از سرتاسر نقاط تهران بودیم و خداراشکر کلیه خدمات و پیش بینی ها با همکاری کلیه مسئولین و ادارات زیربط و همچنین همکاری همه جانبه مردم به بهترین نحو ممکن اتفاق افتاد.

سرپرست فرمانداری شهرستان ری ادامه داد: امسال با وجود اینکه تعداد موکب های ما خیلی بیشتر از سال گذشته بوده است اما این حضور با شکوه مردم عزادار و عاشق امام حسین (ع) موجب شده است که این نگرانی برای ما پیش بیاید که خدایی نکرده نتوانیم آنطور که باید جوابگوی این همه عشق ارادت به خاندان اهل بیت (ع) باشیم.

محمد مهدی رحیمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری تامین امنیت برای زائران را نقطه ممتاز راهپیمایی امروز خاطر نشان کرد و گفت: برای برگزاری چنین برنامه باشکوه و عظمتی جلسات متعدد و خوبی با نهادهای امنیتی برگزار شد و با عنایت حق و سیدالشهدا هیچ مشکلی در تامین امنیت در مسیرهای پیاده روی و حتی محوطه حرم نداشتیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار