تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 21:54
392 بازدید
کد خبر : 4031

یزدی خواه:

حضور در جمع مردم فرصت مغتنمی برای خدمتگذاری است

حضور در جمع مردم فرصت مغتنمی برای خدمتگذاری است
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس گفت: حضور در جمع مردم فرصت مغتنمی برای مطلع شدن از مطالبات آن و خدمتگذاری بهتر است.

آوای ری آنلاین: سید علی یزدی خواه در حاشیه بهره برداری از مسیر روستایی توتک در بخش خاوران شهرستان ری در جمع خبرنگاران اعلام کرد: اگرچه دهه فجر اوج فعالیت اداری و اجرایی دستگاه های مختلف است، اما بهره برداری از پروژه های عمرانی در هر زمان ممکن و میسر می باشد.

وی اذعان داشت: در دهه فجر امسال، شهرستان ری درگیر برنامه ریزی سنگین استقبال و میزبانی از ریاست محترم جمهور و استاندار محترم تهران بود و فرصت بهره برداری از پروژه های عمرانی در آن میسر نشد.

یزدی خواه خاطرنشان ساخت: در مراسم بهره برداری از راه دسترسی روستای توتک، اهالی این روستا، خواستار رفع مشکل تامین آب شرب شدند، مساله ای که از معضلات اساسی این منطقه است و حل آن می تواند منجر به مهاجرت معکوس شود.

این نماینده مجلس گفت: اهالی این روستا از میان عشایر و دامداران هستند و تامین آب شرب از مطالبات جدی آنهاست از همین رو پیگیر پاسخگویی به این مطالبه هستیم.

وی افزود: پروژه آبرسانی به روستای توتک از محل اعتبارات آبفای استان تهران قابل پیگیری است و پیش بینی می شود اجرای انشعاب آب و اتصال این روستا به خط انتقال اصلی شهرستان ری در حدود ۳۰ میلیارد تومان اعتبار مالی نیاز داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار