تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 فروردین 1401 - 9:42
1084 بازدید
کد خبر : 1990

پیام تسلیت فرماندار ری درپی درگذشت آیت ری شهری

پیام تسلیت فرماندار ری درپی درگذشت آیت ری شهری
حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با صدور پیامی رحلت عالم ربانی، حضرت آیت الله محمدی ری شهری را تسلیت گفت.

حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با صدور پیامی رحلت عالم ربانی، حضرت آیت الله محمدی ری شهری را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم ‏الله الرحمن الرحیم

«إذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقٍیَامَهِ»

ضایعه ارتحال عالم ربانی و مجاهد انقلابی، حضرت آیت‌الله محمد محمدی ری شهری (ره) موجب تألم و ثأثر اینجانب گردید.

این عالم بزرگ و استاد برجسته علوم حدیث از دوران قبل از انقلاب اسلامی یکی از یاران صدیق حضرت امام خمینی (ره) و پس از رحلت ایشان از جمله رهروان شایسته و یاران ثابت قدم رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بوده است. ایشان همواره یکی از چهره های اثرگذار انقلاب و کشور بوده و با عمری مجاهدت در مناصب مهمی مانند: اولین وزیر اطلاعات پس از انقلاب اسلامی ، عضویت در مجلس خبرگان رهبری ، دادستان کل کشور ، سرپرستی حجاج ایرانی و دیگر مسئولیت ها همواره نقش مؤثری در تدام روند انقلاب اسلامی داشته است.

مردم متدین و شریف شهرستان ری، این عالم بزرگ را سال ها در کسوت تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (علیه السلام) درک کرده و قدردان زحمات و تلاش های ایشان در طول تصدی تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام و خدمت به زائرین می باشند که انشاالله افتخار خادمی ایشان در آستان حضرت سیدالکریم توشه ارزشمندی برای مغفرت و علو درجات ایشان باشد.

اینجانب این مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان ، حوزه‌های علمیه و مردم متدین شهرستان ری تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای ایشان غفران و رحمت الهی و برای عموم بازماندگان صبر جزیل و عافیت مسألت دارم.

حمید زمانی
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار