تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اسفند 1401 - 16:41
337 بازدید
کد خبر : 4288

جلسه پیگیری مسکن خبرنگاران با حضور اعضای شورای هم اندیشی با معاون فرماندار 

جلسه پیگیری مسکن خبرنگاران با حضور اعضای شورای هم اندیشی با معاون فرماندار 
جلسه پیگیری مسکن خبرنگاران شهرستان ری با حضور اعضای هیات امناء شورای هم اندیشی خبرنگاران شهرستان ری و معاون عمرانی فرماندار و دبیر ستاد توانمند سازی محلات کم برخوردار شهرستان برگزار شد.

آوای ری آنلاین: همزمان با نیمه شعبان ۱۴۰۱ نشست شورای هم اندیشی خبرنگاران شهرستان ری با هدف اتحاد و همبستگی بیشتر خبرنگاران و فعالان رسانه ای این شهرستان در سالن جلسات مجتمع ابوالفتوح رازی با حضور نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری برگزار شد.

شورای هماهنگی خبرنگاران شهرستان ری با هدف هماهنگی و وفاق و همدلی بین اصحاب رسانه به همت خانه مطبوعات و بسیج رسانه شهرستان ری و جمعی از پیشکسوتان با حضور جمعی از خبرنگاران تشکیل شد که در پایان این مراسم مرامنامه اخلاق حرفه ای خبرنگاران شهرستان ری از سوی خبرنگاران امضا شد.

یک هفته پس از این رویداد؛ نخستین جشن دورهمی اصحاب رسانه شهرستان ری در آخرین چهارشنبه سال ۱۴۰۱ با حضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، معاونان فرماندار، بخشداران فشافویه و کهریزک و روابط عمومی ادارات شهرستان در تالار نگین طلایی باقرشهر برگزار و از خبرنگاران تجلیل شد.

در این جلسه حمید زمانی فرمانداری ری خبرهای خوشی را برای سال آینده هم برای مردم ری و هم برای خبرنگاران نوید داد.

سه روز پس از این دورهمی اعضای شورای هماهنگی خبرنگاران شهرستان ری متشکل از آقایان: محسن شیرازی نژاد، مصطفی علی اکبری، روح الله حسین زاده، رضا فغانی، سجاد عباسی، علی اشرف خانلری و خانم انسیه اسماعیلی برای پیگیری مسکن خبرنگاران جلسه ای با حضور مهندس بشارت معاون عمرانی فرماندار و مهندس خالقی دبیر ستاد توانمند سازی شهرستان برگزار کردند که پس از بحث و بررسی گزینه های مختلف در این خصوص مطرح شد که به نتایج خوبی دست یافتند که اطلاعات تکمیلی به اطلاع اصحاب رسانه شهرستان خواهد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار