تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردین 1401 - 23:32
792 بازدید
کد خبر : 2204

فرماندار شهرستان ری:

رسانه ها می بایست متن فرهنگی جامعه و بازوی قدرتمند تمامی امور جاری شهر باشند

رسانه ها می بایست متن فرهنگی جامعه و بازوی قدرتمند تمامی امور جاری شهر باشند
حمید زمانی: بنده به نقش رسانه ها اعتقاد واقعی داشته و در تمامی امور جاری بجای نگاه به رسانه ها بعنوان یک پیوست فرهنگی، آنها را بعنوان متن فرهنگی می دانم و معتقد هستم که رسانه در تمامی امور بعنوان یک بازوی قوی و فعال می بایست نقش آفرینی نماید.

حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری عصر امروز در اولین نشست صمیمی با خبرنگاران و اصحاب رسانه در سال ۱۴۰۱ حضور یافت و ساعاتی را به دور از هرگونه تکلّف و تشریفات مرسوم با فعالان عرصه خبر و رسانه به گفت و گو پرداخت.

فرماندار شهرستان ری در ابتدای این نشست ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان بیان کرد: بنده به عنوان فرماندار ری به یکایک شما عزیزان افتخار می کنم و هدفی جز اعتلای شما اصحاب رسانه و کمک به شما ندارم و امیدوارم بتوانیم در حد توان و امکانات برای اصحاب رسانه در ری کارهای ماندگاری انجام بدهیم.

زمانی ادامه داد: بنده بعنوان فرزند کوچک و خادم مردم شریف ری همواره تلاش کرده ام که در روابطم بر پایه صداقت عمل نمایم، بویژه در رابطه با شما خبرنگاران عزیز که اعتقاد دارم بر لایه های پنهان شهرستان اشراف کامل داشته و می توانید با نظرات و پیشنهادات خود یاری رسان مسئولین باشید.

فرماندار شهرستان ری گفت: بنده بعنوان خادم ملت، غیر از عشق به مردم چیزی ندارم و افکار عمومی در شهرستان بدلیل سابقه عملکرد بنده این موضوع را به خوبی درک کرده اند و به همین دلیل در این دوره اهالی متدین ری با خادمین خود در مجموعه دولت مردمی بسیار همراه و همدل می باشند که این موضوع برای ما نعمت و افتخار بسیار بزرگی است.

معاون استاندار تهران عنوان کرد: بنده بعنوان فرزند ری به این خاک و مردم نجیب آن علاقه قلبی داشته و حتی یک خشت این شهر را به هیچ کجای دیگری ترجیح نمیدهم. از همین رو بنده اطمینان دارم که ما در ری روزهای بسیار خوبی را پیش رو خواهیم داشت و مجموعه فرمانداری یکی از مؤثرترین دوران خود را سپری خواهد کرد و در وقایع و رویدادهای مختلف به شکلی اثرگذار حاضر بوده و در تصمیم سازی ها نقش آفرینی خواهد کرد.

زمانی در ادامه بیان کرد: بنده به نقش رسانه ها اعتقاد واقعی داشته و در تمامی امور جاری بجای نگاه به رسانه ها بعنوان یک پیوست فرهنگی، آنها را بعنوان متن فرهنگی می دانم و معتقد هستم که رسانه در تمامی امور بعنوان یک بازوی قوی و فعال می بایست نقش آفرینی نماید.

فرماندار ویژه ری در پایان گفت: بنده از تمامی شما عزیزان خبرنگار و اصحاب رسانه درخواست همراهی، همدلی، مطالبه گری، انعکاس به موقع تمامی اخبار و در مجموع در کنار یکدیگر قرار گرفتن و تلاش برای رسیدن به یک هدف که همان اعتلای جایگاه رفیع شهرستان ری و کسب رضایت حداکثری مردم انقلابی و قدرشناس آن می باشد را درخواست می نمایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار