تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1402 - 12:14
436 بازدید
کد خبر : 4940

تعمیر لوله ۹۰۰ میلی متری اتوبان آزادگان منجر به مهار دامنه حادثه شد

تعمیر لوله ۹۰۰ میلی متری اتوبان آزادگان منجر به مهار دامنه حادثه شد
به دنبال این حادثه تیم‌های امدادی معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به حضور در محل حادثه و مهار پس زدگی فاضلاب اقدام نمودند.

آوای ری آنلاین: مرتضی براری معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب در تشریح این خبر گفت: در روز ۲۱ شهریور ماه، عوامل اجرایی شهرداری تهران حین اجرای شمع های بتنی در محل تقاطع اتوبان آزادگان و بلوار دستواره باعث ایجاد شکستگی و انسداد لوله خط انتقال فاضلاب به قطر ۹۰۰ میلی متری بتنی شدند.

وی افزود: بعد از اجرای برش عرضی خیابان دستواره، و اجرای موقت لوله ۴۰۰ میلیمتری در سطح آسفالت، عملیات پمپاژ با پمپ های ۸ اینچ و هیدروپمپ انجام شد و فاضلاب از طریق این خط موقت وارد منهول خیابان دستواره شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به زمانبر بودن عملیات اجرای خط جایگزین و بالا بودن هزینه های پمپاژ و ریسک های نشست زمین، تصمیم بر اجرای خط ۶۰۰ میلیمتری روی خط ۹۰۰ میلیمتری بتنی شد تا دبی فاضلاب محدوده فوق جمع آوری گردد و با اجرای ۳۰ متر لوله گذاری خط ۶۰۰ میلیمتری پلی اتیلن و اجرای منهول پلی اتیلن ۱۸۰۰ میلیمتری، فاضلاب این خط جمع آوری و از مسیر اصلی هدایت گردید.

وی در پایان گفت : طرح نهایی جا به جایی خط اصلی حادثه دیده توسط شرکت فاضلاب تهران و به طول ۴۲۰ متر در دست اقدام می باشد که انشالله ظرف ۲ ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

شایان ذکر است؛ خط انتقال فوق یکی از خطوط اصلی انتقال فاضلاب در محدوده خدماتی آبفای منطقه شش بوده و حدود ۱۱ هزار و ۲۰۰ اشتراک را تحت پوشش قرار می دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار