تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 آذر 1401 - 23:22
1166 بازدید
کد خبر : 3468

حجت الاسلام قاضی عسگر:

حمایت از انقلاب اسلامی در گروی رسیدگی به مردم است

حمایت از انقلاب اسلامی در گروی رسیدگی به مردم است
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) گفت: امروز برای یاری انقلاب اسلامی باید به امور مردم رسیدگی و افراد شایسته برای مناصب مختلف منصوب شود.

آوای ری آنلاین: حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسگر در جلسه شورای اداری شهرستان ری با اشاره به خدمات رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران اعلام کرد: برای عبور از بحران کنونی افراد باید وظایف خود در هر مسئولیتی را به احسن نحو انجام دهند.
.
وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب طی سال های گذشته تذکرات و هشدارهای مختلفی در خصوص تهاجم، شبیخون و ناتوی فرهنگی داده بودند، اما در عمل برای مواجهه با این شرایط اقدامی نشد.

حجت الاسلام قاضی عسگر تاکید کرد: با وجود تمام این هشدارها، بار دیگر تمام فشارها بر دوش معظم له است و ما باید با هوشیاری و بصیرت رهبر فرزانه انقلاب را تنها نگذاریم.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام گفت: امروز نیز اگر ما فقط به هدایت رهبر معظم انقلاب تکیه کنیم و تحلیلی مناسب نداشته باشیم، احتمال ضربه و آسیب خوردن جامعه بالا می رود.

وی با اشاره به نقاط ضعف و پاشنه آشیل های خطرناک برای جامعه خواستار انتخاب و انتصاب شایسته ترین افراد برای مدیریت در پست های مختلف شد.

حجت الاسلام قاضی عسگر بیان کرد: سبقت و رقابت عده ای بر سر کسب ریاست و مدیریت از همدیگر، از عوامل سست کننده پایه های جامعه اسلامی است.

تولیت آستان مقدس حضرت سیدالکریم علیه السلام در پایان تاکید کرد: تاریخ اسلام نشان می دهد که اگر به این سنت های الهی توجه شود یاری خداوند نیز در کنار جامعه خواهد بود، در غیر این صورت جامعه نابود می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار