تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 23:20
302 بازدید
کد خبر : 4836

با حضور استاندار تهران چهار پروژه در شهرستان ری افتتاح شد

با حضور استاندار تهران چهار پروژه در شهرستان ری افتتاح شد
همزمان با نخستین روز هفته دولت، کارخانه تولید لوله های ساختمانی، کارخانه تولید قطعات خودرو دانش بنیان ، شرکت بسته بندی پروتئین در حسن آباد فشافویه و بوستان افرا در قیامدشت با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران به بهره برداری رسید.

آوای ری آنلاین: بهره برداری از پروژه پست سیار ۶۳/۲۰ کیلو ولت در شهرک صنعتی شمس آباد نخستین پروژه ای بود که به دست استاندار تهران وارد مدار شد. این پست ۶۳ کیلو ولت تغذیه کننده فاز سه شهرک شمس آباد است که طول خط ۲/۵ کیلومتر،تعداد دکل ها ۱۳ عدد از نوع مشبک فلزی و سیم اسکواب معمولی است که با اعتباری بالغ بر۱۵۰ میلیارد ریال احداث شده است و پست دائمی در مجاورت آن با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

بهره برداری از خط تولید پکیج کارخانه تاش رادیاتور در شهرک صنعتی شمس آباد به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع و با اعتبار ۲۵۰۰ میلیارد ریال پروژه دومی بود که توسط مهندس فخاری افتتاح شد. این کارخانه برای ۳۵ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

بازدید استاندار تهران از شرکت بسته بندی پروتئین در جاده چرمشهر آخرین پروژه ای بود که در حوزه جغرافیایی بخش فشافویه انجام شد مهندس فخاری و هیات همراه در ادامه پس از بازدید از روند ساخت کشتارگاه صنعتی پروتئین در قلعه نو به شهر قیامدشت رفت و پس از حضور در بوستان ۲۳ هزار متر مربعی افرا شهر قیامدشت افتخار افتتاح این پروژه را به دختر نوجوانی که با اهدای گل به استاندار و هیات همراه خیر مقدم گفته بود، تقدیم کرد.

علیرضا فخاری در بازدید از شهر قیامدشت از اقدامات مدیریت شهری قیامدشت قدردانی کرد و در جمع شهروندان به سئوالات و درخواست های مردم در حوزه آب آشامیدنی، آرامستان شهر موضوع حریم پاسخ داد و اظهار داشت: برخی از این پروژه در حوزه مسئولتی سازمان محیط زیست و حریم است که در تعدادی از آنها در دستور کار قرار دارد.

در آئین بهره برداری از پروژه های شهرستان ری ، بشارت معاون استاندار تهران و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری، صائبی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران، حسین خانی بخشدار فشافویه، یعقوبی شهردار حسن آباد، ترکاشوند شهردار قیامدشت و اکبری بخشدار قیامدشت و سایر مسئولان حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار