تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 23:45
1149 بازدید
کد خبر : 256

انهدام باند زورگیران در فشافویه

انهدام باند زورگیران در فشافویه
با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله طرح مهار در محدوده حسن آباد به اجرا درآمد و مشخصات به دست آمده از متهمان در اختیار تیم‌های عملیاتی و گشتی کلانتری قرار گرفت.

سرهنگ “دوستعلی جلیلیان” فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند زورگیران قمه این شهرستان که در محدوده “حسن آباد” مرتکب زورگیری می‌شدند، خبر داد.

جلیلیان در تشریح این خبر گفت: درپی یک فقره زورگیری در محدوده شهرک صنعتی “شمس آباد” سریعاً تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۶ حسن آباد در محل حاضر و در بررسی مشخص شد، ۳ جوان با ۲ موتورسیکلت و استفاده از قمه یکی از شهروندان را زخمی کرده و گوشی تلفن همراهش را به سرقت برده اند که دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷۶ حسن آباد قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله طرح مهار در محدوده حسن آباد به اجرا درآمد و مشخصات به دست آمده از متهمان در اختیار تیم‌های عملیاتی و گشتی کلانتری قرار گرفت.

وی گفت: مخفیگاه متهمان که از اتباع کشور‌های همسایه بودند، شناسایی و در ۲ عملیات مستقل هر ۳ متهم در مخفیگاهشان دستگیر و در بررسی از این مکان‌ها ۶ دستگاه گوشی مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان گفت: در تحقیقات انجام شده هر ۳ متهم به ۷ فقره زورگیری معترف و سارقان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار