تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402 - 0:05
231 بازدید
کد خبر : 5030

فرماندار ری:

«گل کلم» کهریزک باید شناسنامه دار شود

«گل کلم» کهریزک باید شناسنامه دار شود
فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی کهریزک گفت: در زمینه تولید محصول گل کلم برندسازی و الگوی سازی باید مورد توجه قرار گیرد زیرا محصولی می‌تواند بازار خوبی داشته باشد که معرفی و برندسازی آن به خوبی انجام شده باشد.

آوای ری آنلاین: مهدی باب الحوائجی در حاشیه برگزاری جشنواره گل کلم در شهر کهریزک اظهار کرد: اقتصاد و تولید یکی از مولفه‌ها و مقوله‌های اساسی برای کشور است و برگزاری جشنواره‌های اینچنینی تأثیر بسزایی در رونق اقتصادی مشاغل و به ویژه مشاغل خانگی خواهد داشت.

وی افزود: تولیدی می‌تواند ماندگار باشد که بازار آن پیش بینی شود و در نهایت محصولی را ما می‌توانیم به بازار ارائه کنیم که دارای مشخصه‌های دقیق و تعریف شده باشد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه با اشاره به ظرفیت قابل توجه کهریزک در تولید گل‌کلم گفت: در زمینه تولید محصول گل کلم برندسازی و الگوی سازی باید مورد توجه قرار گیرد زیرا که محصولی می‌تواند بازار خوبی داشته باشد که معرفی و برندسازی آن به خوبی انجام شده باشد.

وی ادامه داد: شناسنامه‌دار کردن محصول در امر برندسازی بسیار حائز اهمیت است و با توجه به شیوه کشت گل‌کلم در کهریزک و تأکید مدیران جهاد کشاورزی بر سلامت محصول، به طور قطع گل کلم تولیدی کهریزک پس از شناسنامه دار شدن و عرضه به بازار با استقبال خوبی مواجه خواهد شد.

معاون استاندار تهران بیان کرد: محصول با کیفیت و سالم که مطابق با استانداردهای کشاورزی است با فرآوری توسعه یافته و توانایی عرضه گسترده در بازارها را خواهد داشت.

باب الحوائجی افزود: این جشنواره باعث تشویق کشاورزان در تولید محصول باکیفیت و همچنین شناساندن این ظرفیت قابل توجه در سطح کشور می‌شود و در پی آن شاهد اشتغالزایی روستایی و بازگشت پول به روستاها خواهیم بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان خاطر نشان کرد: با برندسازی و توسعه فرآوری در بخش کهریزک توسعه مشاغل خانگی، توسعه اقتصاد در روستاها عملیاتی می‌شود و در نهایت سبد اقتصاد خانوار را غنی‌تر خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار