تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1402 - 15:48
348 بازدید
کد خبر : 4813

برگزاری نشست کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان ری

برگزاری نشست کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان ری
ششمین نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده شهرستان ری با دستور کار بزرگداشت ایام و مناسبت های مهم شهریورماه به ریاست سرپرست فرمانداری ویژه ری و باحضور اعضا در محل ساختمان فرمانداری برگزار شد.

آوای ری آنلاین: ششمین نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده شهرستان ری با دستور کار بزرگداشت ایام و مناسبت های مهم شهریورماه به ریاست محمد بشارت سرپرست فرمانداری ویژه ری و باحضور اعضا در محل سالن جلسات شهدای مدافع حرم ساختمان فرمانداری برگزار شد.

سرپرست فرمانداری ویژه ری در این جلسه در سخنانی با اشاره به در پیش بودن ایام هفته دولت گفت: با استقرار دولت سیزدهم مردم شریف ایران شاهد روی کار آمدن دولتی هستند که بیشترین پیروی و تبعیت را از منویات مقام معظم رهبری داشته و با انتخاب عناوین دولت مردمی، دولت انقلابی از ابتدای شروع به کار مجموعه دولت کار و عمل جهادی در سراسر کشور آغاز شد و با قدرت ادامه دارد که امروز نیازمند به تصویر کشیده شدن و تبیین عمومی اقدامات و خدمات دولت می باشیم.

بشارت ادامه داد: با استقرار دولت حضرت آیت الله رئیسی تاکنون اقدامات بسیار خوبی در کشور بویژه در نقاط محروم و کمتر توسعه یافته انجام شده و یا درحال انجام می باشد. بطور مثال در سطح شهرستان ری رقمی بالغ بر ۱۷۰۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری را داریم که نقش بسزایی در پیشرفت شهرستان و رفع معضلات و کمبودهای آن دارد.

وی افزود: طی سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در حوزه آموزش و پرورش تعداد ۸ پروژه آموزشی به بهره برداری رسیده و یا در ایام پیش رو افتتاح خواهد شد که علاوه بر آن مجدداً رقمی بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان جهت توسعه و تکمیل طرح های حوزه آموزش و پرورش تخصیص داده شده است. در حوزه راه های مواصلاتی طرح هایی مانند کمربندی دوم تهران که بیش از ۳۰ سال بصورت نیمه تمام رها شده بود به برکت سفر سال گذشته ریاست محترم جمهور عملیات تکمیل آن با تخصیص اعتبار لازم آغاز و با سرعت خوبی درحال پیشرفت می باشد.

فرماندار ویژه ری با اشاره به لزوم تبیین دستاوردهای دولت برای عموم مردم عنوان کرد: در سطح شهرستان ری اقدامات بسیار خوبی در حوزه پروژه های عمرانی درحال انجام می باشد. رقمی بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در اختیار مجموعه دهیاریهای شهرستان قرار دارد که ۶۰ درصد یعنی ۳۰۰ میلیارد تومان به پروژه های عمرانی اختصاص دارد که رقم بسیار خوبی است. اما متأسفانه پیش از این اطلاع رسانی ها بسیار محدود و ناقص انجام شده است و مردم از بخش بزرگی از اقدامات مجموعه دولت در سطح شهرستان بی اطلاع می باشند.

بشارت افزود: خوشبختانه امسال با برنامه ریزی های انجام شده تمامی پروژه ها و اقدامات عمرانی در سطح شهرها و روستاها احصاء و گزارشات آن ارسال گردیده و به مرور به اطلاع شهروندان خواهد رسید که باتوجه به حجم طرح های عمرانی درحال اجرا و یا آماده افتتاح، شهرستان ری قادر به کسب رتبه اول استان تهران در این زمینه خواهد بود.

فرماندار ویژه ری در پایان اشاره کرد: مجموعه دولت سیزدهم در سخت ترین شرایط تحریم های ظالمانه غرب و مشکلات عدیده داخلی و خارجی از ابتدای استقرار کار جهادی و خدمت صادقانه را سرلوحه عمل خود قرار داده است که امروز مهمترین وظیفه ما بیان دستاوردها و موفقیت های دولت در زمینه های مختلف می باشد که انشاالله در همین راستا نشست خبری هفته دولت طی روزهای پیش رو باحضور خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه در محل فرمانداری برگزار خواهد شد و اطلاعات لازم جهت انتشار عمومی در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار