تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1402 - 19:41
221 بازدید
کد خبر : 4718

سرپرست بخشداری کهریزک:

خبرنگار امانتدار است

خبرنگار امانتدار است
سرپرست بخشداری کهریزک گفت: خبرنگار امانتدار است و باید این امانت را حفظ کند؛ اگر نقاط ضعفی داریم کمک کنید که رفع شود.

آوای ری آنلاین: هادی بادلی در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: مشکل آرادکوه باید ریشه‌ای حل شود، اگر فردا بگوییم که با چند نیوجرسی جلوی آرادکوه را بگیرند هشت هزار تن زباله تهران باید کجا برود؟ باید مساله را حل کنیم. وی افزود: گروه دانش بنیانی در ایران داریم که با بال مگس فراورده ای اختراع کرده که بوی زباله را از بین می برد؛ ما این گروه را برای کمک آورده‌ایم.

بادلی تصریح کرد: بپذیرید که بعضی چیزها در اختیار ما نیست اما با مجموعه آرادکوه و حتی بهشت زهرا(س) جلسات مختلفی داشتیم و کارهایی در حال انجام است؛ برخی موضوعات ملی است.

سرپرست بخشداری کهریزک گفت: به راننده کامیون و حمل کننده شیرابه نقشه حمل داده شده است اما تا چند وقت می‌توانیم راننده را جریمه کنیم.

بادلی گفت: چند رونمایی و افتتاح در هفته دولت خواهیم داشت که از طریق فرمانداری ری اطلاع رسانی می‌شود. بادلی گفت: خبرنگار امانتدار است و باید این امانت را حفظ کند؛ اگر نقاط ضعفی داریم کمک کنید که رفع شود.

وی ادامه داد: نقد منصفانه را با کمال احترام می‌پذیرم اما مسئول اجرایی بودن سخت و در عین حال خدمت به مردم شیرین است. بادلی گفت: تضعیف نظام و مسئولان بر همه ممنوع است و امیدآفرینی کلید واژه‌ای است که رهبر معظم انقلاب برآن تاکید دارند و باید به آن عمل کرد.

وی افزود: به گفته رهبری در پیچ تاریخی هستیم و دولت انقلابی تمام سعی خود را می‌کند اما خب ضعف‌هایی هم هست که انشاءالله رفع می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار