تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1402 - 18:47
217 بازدید
کد خبر : 4467

حضور وزیر کشور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام همزمان با روز عید سعید غدیر

حضور وزیر کشور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام همزمان با روز عید سعید غدیر
همزمان با روز عید سعید غدیرخم وزیر کشور باحضور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام، علاوه بر زیارت قبور امامزادگان واجب التعظیم مدفون در این آستان مطهر، با همراهی سرپرست فرمانداری ویژه ری بدون واسطه و تشریفات مرسوم با جمعی از مردم و زائرین دیدار و گفتگو کرد.

آوای ری آنلاین: همزمان با روز عید سعید غدیرخم دکتر احمد وحیدی باحضور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام، علاوه بر زیارت قبور امامزادگان واجب التعظیم مدفون در این آستان مطهر، با همراهی محمد بشارت بدون واسطه و تشریفات مرسوم با جمعی از مردم و زائرین دیدار و گفتگو کرد.

سرپرست فرمانداری ویژه ری در این دیدار ضمن ارائه گزارشی مختصر از اقدامات انجام شده، گفت: تمامی سعی و تلاش ما در مجموعه فرمانداری و بعنوان نماینده دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی در راستای ایجاد وحدت و همدلی میان اقشار مختلف مردم و مسئولین با بهره گیری از ظرفیت محوری ائمه معزز جمعه در سطح شهرستان می باشد. زیرا ما در اسفندماه سال جاری موضوع برگزاری انتخابات را در پیش داریم که میبایست با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت ها، زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم نماییم.

بشارت در ادامه و در پاسخ به سؤال وزیر کشور پیرامون گرامیداشت ایام عید باسعادت غدیر در ری و اقدامات انجام شده، عنوان کرد: الحمدالله با یاری خداوند و لطف ائمه اطهار علیهم السلام و مشارکت پرشور گروه های جهادی و مردمی و پای کار آمدن ادارات و دستگاه های اداری مستقر در شهرستان، امسال بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه شاخص در سطح شهرها و روستاهای تابعه برگزار خواهد شد. همچنین در راستای عمل به یکی از سفارشات مهم اهل بیت «ع» یعنی اجرای سنت پسندیده اطعام در روز عید غدیر، با برنامه ریزی های انجام شده بیش از ۵۰ هزار ‌پرس غذای گرم در موکب ها، مساجد و هیئات شهرستان از جمله در آستان مقدس سیدالکریم «ع» طبخ و در میان مردم شریف ری توزیع خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار