تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 - 22:48
1205 بازدید
کد خبر : 1874

بهره برداری از زمین چمن مصنوعی بوستان مهرگان کهریزک در روز درختکاری

بهره برداری از زمین چمن مصنوعی بوستان مهرگان کهریزک در روز درختکاری
باتوجه به درخواست مکرر ساکنان شهرک مسکن مهر مبنی بر احداث فضاهای ورزشی و تفریحی در این منطقه مسکونی، احداث و تجهیز زمین چمن مصنوعی در بخشی از بوستان مهرگان واقع در این شهرک در دستورکار شهرداری کهریزک قرار گرفت.
علی کلهر؛ شهردار کهریزک از بهره برداری زمین چمن مصنوعی در بوستان مهرگان شهرک مسکن مهر همزمان فرا رسیدن روز درختکاری خبر داد.

مهندس کلهر در تکمیل این خبر افزود: باتوجه به درخواست مکرر ساکنان شهرک مسکن مهر مبنی بر احداث فضاهای ورزشی و تفریحی در این منطقه مسکونی، احداث و تجهیز زمین چمن مصنوعی در بخشی از بوستان مهرگان واقع در این شهرک در دستورکار شهرداری کهریزک قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: افزایش سرانه های ورزشی و فضای سبز و توزیع عادلانه این سرانه ها در تمامی محلات شهر به ویژه محلات کم برخوردار یکی از چشم اندازهای مدیریت شهری کهریزک محسوب می شود که براساس مطالبات مردمی و نیازسنجی های انجام شده در محلات مختلف اجرای طرح توسعه محلات در اولویت برنامه های عمرانی شهرداری، تعریف شده است.

شهردار کهریزک در پایان افزود: زمین چمن مصنوعی در بوستان مهرگان جانمایی و تجهیز شده است که اجرای این طرح رضایتمندی اهالی به ویژه نوجوانان و جوانان این منطقه مسکونی را دربرداشته است و همزمان با روز درختکاری به بهره برداری می رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار