تاریخ انتشار : یکشنبه 4 دی 1401 - 12:45
779 بازدید
کد خبر : 3612

اجتماع عزاداران فاطمی شهرستان ری در آستان شیخ صدوق

اجتماع عزاداران فاطمی شهرستان ری در آستان شیخ صدوق
اجتماع عزاداران فاطمی شهرستان ری در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، روز سه شنبه هفته جاری به منظور اقامه عزا در محل آستان مقدس حضرت شیخ صدوق برگزار می‌شود.

آوای ری آنلاین: این مراسم همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و با حضور فعال هیاتهای مذهبی شهرستان ری از ساعت ده صبح آغاز شده و یکی از سخنرانان مذهبی پیرامون فضایل و جایگاه رفیع ام الحسنین مطالبی عنوان خواهد کرد.

همچنین مرثیه‌سرایی و مداحی در منقبت ریحانه النبی توسط مداحان انجام خواهد شد و شمیم یاس نبوی در صحن و سرای آستان شیخ صدوق فضای این مکان مقدس را معطر خواهد کرد.

برگزاری ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از زائران و مجاورین، گسترده شدن سفره اطعام فاطمی، تجمع بانوان قرانی، برپایی غرفه‌های معرفت فاطمی و عفاف و حجاب و غرفه‌های خاص کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌هایی است که همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) و با حضور انبوه جمعیت عزادار در محل آستان شیخ صدوق برگزار می‌شود.

گفتنی است به مناسبت ایام فاطمیه روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری از ساعت ۴ عصر تا هنگام اذان مغرب و عشا آیین‌های ویژه گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سخنرانی روحانیون و مداحی در محل شبستان شیخ صدوق برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار